Friday, April 1, 2011

Fredagsinspirasjon.....

Nei, jeg er ikke ferdig å rydde og vaske til helga, og nei, jeg har ikke strøket en millimeter av klær eller gardiner....
Ikke rukket å henge opp mitt nye bilde, eller sparklet vegg i kjelleren, bare danset ett par runder med støvsugeren og vasket 3 maskiner med klær.
Utrolig spennede!

Litt mer givende å synke ned i sofaen og se på dette:
Hotell-skiltet (under) er så stilig da. Jeg har ett likedan på gjesterommet... (tror jeg har ett i butikken også)

Über-romantisk.....
Flott baderomsinnredning:
Bildene er fra den siste utgaven av Jeanne d'Arc Living som kom ut i dag.
Ha en flott helg!
(som ikke kan sette seg ned før 4 pakker er pakket, og 2 gardiner strøket!)

16 comments:

  1. Bare nyt lesestoff og sofa`n med god samvittighet, rotet og arbeidet er det ingen som stikker av med likevel ;) kanskje i morgen... bruker jeg å si ;) Ha en fin kveld!
    Elin

    ReplyDelete
  2. Helt nydelig!! ;))
    Nyt helgen !!
    Klem fra meg,
    Anki

    ReplyDelete
  3. Husarbeidet vil alltid være der å vente på deg...så det kan nok vente en stund til...Takk for at du minnet meg på at jeg må kjøpe JD i morgen :))) Nyt kvelden :))

    ReplyDelete
  4. Det er jo det som er så deilig med fredag!Man tillater seg kos og ro..sikkert velfortjent:)Skal springe i butikken i morgen for og kjøpe bladet,gleder meg!Ha en videre kos helg!Klem

    ReplyDelete
  5. Oooh, da må jeg ut å kjøpe... :)
    Lekkert!
    Ha ei fin helg.
    Klæmmer Susanne

    ReplyDelete
  6. Skal ut å kjøpe magasinet i morgen :) bare sååå mye fint - takk for tips! Kos deg masse, klem fra Mette

    ReplyDelete
  7. Rakk ikke vaske til helgen her heller! Men fikk tent lys,ryddet unna det værste og tatt noen fredagskose-bilder til bloggen;) Vaske kan jeg vel gjøre i morgen og? eller til neste helg,hehe!
    Ønsker deg en super helg!

    ReplyDelete
  8. Herlig og inspirerende blad!Mye bedre å kose seg med blad en fredags ettermiddag. Nyt helga maks!
    klem

    ReplyDelete
  9. Hei!

    Fikk anbefalt butikken din gjennom en blogger som var innom meg.

    Ser et nydelig sengeteppe i bakgrunnen i dette innlegget! Er det til enkeltseng? Selger du eventuelt lignende til dobbeltseng?

    God helg.

    Klem Siri

    ReplyDelete
  10. Du har gjort som meg du da, kom ikke stort sett lenger jeg heller :) Ønsker deg en god helg.

    ReplyDelete
  11. Kos deg med god samvittighet. Det er helg :)
    La meg til som følger forresten. Har fulgt bloggen din lenge :)

    Klem

    ReplyDelete
  12. Flotte bilder!

    Kjøpte dette bladet for en tid siden...ble så disapointed. Vet ikke helt hva jeg forventet men jeg likte det ikke noe serlig :o((
    Kanksje jeg må kjøpe det igjen for å se om jeg syns detsamme enda en gang?

    Kos deg i helgen, Klem anna

    ReplyDelete
  13. Hei, Nina.
    Jeg har heller ikke vasket eller strøket til helgen. Prioriterer å se sønnen spille kamper i en forballcup...
    Uansett håper jeg du kom i mål i går kveld og at du får en deilig helg!

    ReplyDelete
  14. Oj, det var mye vakkert å se der! Er på jakt etter krystall lysekrone, og kunne godt tenkt meg de jeg så i reportasjen! Nei, ikke vanskelig å velge når fristelsen er SÅ stor!

    God helg til dere!

    Klem Cathrine :-)

    ReplyDelete
  15. I love how it says hotel at the top of the ceiling.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)