Sunday, April 17, 2011

Denne helgen....

En treffende tegneserie for noen, kanskje? ;)

Selv om 3/4 av mine barn har reist på påskeferie har jeg ikke tid til å blogge, -enda statusen min ikke er som over her.
Jeg har nemlig andre prosjekter på gang! ;)
Ett inne og ett ute.
Det ute er kanskje ikke så spennede da jeg legger kantsteiner for å skille oppkjørselen fra bedd og plen, men jeg gleder meg til å få noe ryddig og lettstelt ute, samt slippe gress i singelen.
Her er ett innlegg med bilder og "how to di it".
Kom ikke så langt i fjor da jeg hadde selskap til arbeidet....
Sånn omrent en milliard knott.

Noen har også spurt om jeg skal ha åpen butikk i påska, og det er klart!
13-15.00 på helligdagene, og du ikke ønsker å gjøre en annen avtale. Se Facebook for nærmere oppdateringer!
Er det bra vær og jeg jobber i hagen, er det ingen sak å åpne butikken, men ikke ødelegg påskemiddagene våre.....

Nina

9 comments:

  1. Hahaha :) Ler så jeg griner av det bildet!!! Er nok noen som føler seg truffet av den... Lykke til med arbeidet og ha ei fin påske!

    ReplyDelete
  2. Hehe arti bilde:). Kos deg å ha en super påske.

    ReplyDelete
  3. Haha gullfint bilde :)

    Ha en herlig påske i hagen. Ser ut til at vi får et NYDELIG vær også :)

    Klem Henriette

    ReplyDelete
  4. Haha såg bilde for noen uker siden og syns det var riktig så artig :)
    Ha en flott påske nina :) gleder meg til å se de ferdige prosjektene din :D spennende :D

    ReplyDelete
  5. Hahaha det er så så bra det bildet!Å noen ganger sååå sant:))Kos deg med hagearbeidet..klem

    ReplyDelete
  6. Hehe, sikkert noen som tenker den var passende.. :p

    Var på posten i dag for å sjekke om jeg hadde fått pakke, men de fikk ikke pakker på mandager.. Men kom jo hjem med brudeskoa mine, for de var kommet :) Så litt lykke alikvel :)

    ReplyDelete
  7. Hei du! Tenker Nina får drivhus i hagen etterhvert jeg. Selv har jeg ikke plass til det og jeg tror egentlig ikke jeg behøver det heller.
    Pelliser i Lene-stil? Lyse, sarte pastellfarger da? Pellis er nyyydelig og jeg har faktisk en mårbacka som har overlevd noen sesonger nå og som jeg fikk av deg. Si ifra dersom du vil ha en avlegger av den ukjente da? Hengepellis og som sagt kjempesøt.

    Ha en flott hagepåske da, regner med at du kommer til å være mere ute enn inne.

    ReplyDelete
  8. hihi.... den var konge!!! Ha en deilig påske i hagen;) klem Maren

    ReplyDelete
  9. Superkvinnen Nina!

    Du er effektiv og kjempeflink!
    Åhhh så utrolig vakker lille Leon er <3
    Tiden flyr, syn ikke det er lenge siden du fikk han jeg;)

    Klemmer Malin

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)