Tuesday, April 19, 2011

Not afraid to get dirty!

Nina er noe fraværende for tiden, men er altså ikke på badet.....
Nei, jeg har stort sett sittet på kne ute i hagen og jobbet, for når en har en oppkjørsel som ser sånn ut, må en nesten gjøre noe med det!
Og det går sakte fremover....
Det er forarbeidet som tar mest tid da, særlig i selve oppkjørselen, for der var det hardt som stein.
Mellom bedd og sti er det ikke hardt, men der graver jeg meg ned til Afrika omtrent....
Leon syns det er SÅ kjekt å grave i jorda.
Dette er tatt etter at det begynte å bli mørkt, derfor så lite farger (bare justert opp lyset på bildet)
Vært så deilig i dag, så vi hadde ikke lyst å gå inn.
Leon storkoser seg ute, og er altså ikke til å få inn i det heletatt.
I dag sov han ute også..
Nå er jeg tom for stein, og har plantet 10 buksbommer langs den ene delen av muren. Selvsagt skulle jeg hatt EN hekkplante til, og 3 storgatesteiner.... (-helst 40 stk til av hvert, men pengene vokser dessverre ikke på trær...)
Nye bilder kommer....

9 comments:

  1. For en energi du har, så flink til å styre med det meste :))
    Blir kjempefint i hagen, hvis det noen gang tørker opp ute her skal jeg begynne å ordne litt i hagen jeg også, har en del prosjekt på gang, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne, he, he :))

    God natt til deg
    Klem Mette :))

    ReplyDelete
  2. Hei Nina
    Så flink du er :) Skulle hatt litt av din energi - for jeg skulle absolutt ha gjort det samme som du! Slitsom og tungt - MEN du verden så fint og ryddigere det blir... Og HERLIGE lille Leon, så søt ღ Ønsker deg en fortsatt fin uke og GOD PÅSKE :)) Stor klem fra Mette

    ReplyDelete
  3. Det blir jo knallbra, da! Ha en fin dag! Klem fra Eli.

    ReplyDelete
  4. Imponerende jobb du gjør, og resultatet blir velig flott. Gleder meg til å se ferdig bildene


    (regner med at du gleder deg til å ta ferdig bildene også ;-) )

    God påske til deg og dine

    ReplyDelete
  5. Åhhh så fint det ble. Dersom du blir arbeidsledig i nær fremtid - så skal jeg alltids klare å finne arbeid til deg i hagen min hehee

    Ha en flott påske
    Hilsen Eva

    ReplyDelete
  6. Hei..først..du har en kjempefin blogg, ler mye med deg;-) her. Og dette prosjektet ditt ute blir kjempefint, det er jeg sikker på. Du har et flott hus og en nydelig hage, gleder meg til å se flere bilder utover sommeren.

    God påske til deg og alle dine..klem fra Hege

    ReplyDelete
  7. Så flink du er,og så fint det blir! :-)

    God påske til deg.
    Hilsen Trude :-)

    ReplyDelete
  8. Så fint det blir! :)
    Litt av en jobb.
    Ønskerdeg en fin påske. :)

    ReplyDelete
  9. Her var det mye inspirasjon å hente.Jeg legger meg til som følger:)Linn

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)