Sunday, September 28, 2008

Bursdag, besøk og ny jobb.


Har har en utrolig koselig helg, med masse besøk og omtrent like mange omvisningsturer rundt i huset.
Mange flotte gaver har jeg også fått, samt endel penger som skal brukes på hus/interiør. Puten på bildet er derimot bursdagsgave til meg selv, for jeg har ikke rukket å få fotografert noe av det jeg fikk enda. (Ja, veggen bak er preget av vannlekkasje.. ;) )

Den gaven som kanskje var mest spesiell, var gaven fra Andreas. Av han fikk jeg nemlig en løvsag, slik at jeg kan produsere flere hylleknekter ol. Jeg ble utrolig glad, for jeg ønsket meg jo en sånn, og min første bestilling på hylle fikk jeg allerede i går! Lone skal nemlig ha en slik en! ;)
Det gleder meg at andre virkelig vil ha de tingene jeg lager, særlig når jeg ikke "kopierer" andres arbeid, men lager ting etter eget hode. Ellers må jeg si at jeg kan å kopiere og, altså! ;) Hehe.... Det er bare ikke så morsomt å vise frem det! *glis!*
Det neste jeg ønsker meg er ny overfres, og at tørketrommelen skal komme seg ned av høvlebenken min, og opp på vaskerommet! ;)

Nathalies nye hyller:
En litt tom hylle, og grunnen er enkel: man har tingene i kasser i kjelleren....
Bokstaver og kurvene er nye, rammene er 20 år gamle, men nymalt.

I morgen hopper jeg ut i arbeidslivet, både gruer og gleder meg. Gruer meg mest til å være utendørs viss været er som det har vært denne helgen! Huttetu!!

Klem fra Nina

15 comments:

  1. Hei! Så fine hyller!
    Lykke til i ny jobb!
    Klem!

    ReplyDelete
  2. helt nydelige hyller !!
    de knektene var dr..lekre !!

    Klem,Kari

    ReplyDelete
  3. Flotte hyller da:)

    Gratulerer med jobb og lykke til!!

    ReplyDelete
  4. For noe flotte hyller skal si du kan dette med å lage tre produkter. Lykke til i jobben=)
    Håper på bedre vær da! Klem

    ReplyDelete
  5. Så fin hylle:o)
    Så kjekt å kunne lage noen selv da nå med ny løvsag:o)

    Lykke til i ny jobb!!

    ReplyDelete
  6. grattis me vel overstått og me ny jobb!! bare å kle på seg, så e d d samme me været ;)

    ReplyDelete
  7. Gratulerer med dagen som var Nina og gratulerer med ny løvsag. Er den en sånn motorisert ting? Jeg har nemlig fundert fælt på hva slags egnet redskap jeg skal buke når jeg lager hylleknekter for å bruke stikksag er egentlig ikke så særlig bra. Men jeg visste ikke at det var noe som heter løvsag (selv om jeg burde vite det ettersom jeg jobber i et firma som selger slikt bl.a.)
    Lykke til med jobben!

    ReplyDelete
  8. Gratulera med overstått dag! Alltid spennande med ny jobb, men det går bra!!! :-)
    Ha ein goe dag!

    ReplyDelete
  9. Gratulere med dagen som var !!!flott hylle .kjepefint det ble hos Nathalie.

    ReplyDelete
  10. Gratulerer med overstått dag.
    Lykke til i ny jobb.
    Artig å se hvor flink du/dere er. Nydelig jenterom.
    Her var det også kalas i går. Gubben, svoger og Timmi feiret bursdagene sine. Dårlig i magen i dag pga all kakespisingen i går...

    ReplyDelete
  11. Løvsagen er selvsagt motorisert! ;)
    Håndsag-typen har jeg eid i mange år, men den er ikke egnet til sånt storarbeid!
    Produserer knekter for harde livet nå!

    ReplyDelete
  12. Gratulere med bursdag.

    Den puta var rålekker :)

    ReplyDelete
  13. Håper jobben gikk endabedre enn forventet, og at du ble spart for dårlig vær;)
    Flotte bilder, og må si det begynner å nærme seg da....flinke er dere!!!

    ReplyDelete
  14. Lykke til i ny jobb, hurra!!!
    Mange flotte bilder du viser :)
    Ha en finfin tirsdagskveld
    *Siv*

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)