Saturday, July 13, 2013

Morgenfugl

Sitter på hytta til søsteren til Andreas og venter på at resten av gjengen skal stå opp.
Ungene våknet tidlig, og jeg panikkvåknet fordi jeg trodde jeg hadde forsovet meg, samt at jeg hadde angst for at min lille sønn hadde laget dam i senga. Den var derimot knusktørr, så luringen min bare beviser det jeg har sagt lenge. Han tisser i nattbleien fordi han ikke gidder å gå på do! ;) 
 At vi første natt i hytta til Janicke er uten bleier, og laaaaangt til fjells, basset undertegnede sånn midt oppi rumpa, men Jr overrasker stadig.

Bildene i dag er fra stua vår hjemme, fordi jeg ikke har spurt om å få blogge denne flotte hytta enda.
 Ellers er følelsene ambivalente med å ønske seg tilbake i butikken og jobbe, til å kose seg mer på ferie.
Jeg har iallefall ladet batteriene, og har tonnevis av ideer til utvikling av butikken.
I tillegg savner jeg jentene mine <3 p="">


1 comment:

  1. Hei Nina.
    Så lyst og fint i stua di, den har virkelig sjel. Kos deg på tur:)

    Sommarhelsing frå Tove

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)