Tuesday, May 13, 2014

Hverdagsluksus!

Det er utrolig godt å komme inn til ett strøkent hus, etter en lang dag i hagen.
Det gjorde jeg ikke i dag da....
Så jeg tente ett par lys, ristet ett par puter og tok på meg skylapper og dempet belysningen. 
 Bare MÅTTE ha denne flotte kvadratiske lykten, -for jeg fikk ikke sove etter å ha pakket de ut i butikken. Selvsagt måtte noe annet ut, -men angrer ikke ett sekund!
Av og til må man bare unne seg litt hverdagsluksus.
Andre bruker kanskje penger på friske blomster hver helg.
Jeg rekker ikke å nyte de før de er halvdøde, så jeg har jukseblomster i min vase! ;)
Alt fra egen butikk, selvsagt!
-Flinke til å bestille de riktige varene hos Paradiset Interiør! (*ler, -det er jo jeg som bestiller inn!)

Nei, nå stuper jeg i seng snart, -utslitt og glad etter en dag i hagen.


2 comments:

  1. Me ha encantado tu bloc, tienes cosas muy interesantes, felicidades por tu bloc. Te invito a visitar el mio, esta semana hablo sobre el sueño de toda mujer el vestidor o el armario, ideas para hacer cambio de temporada. Espero que te guste y si no eres seguidora espero que te hagas y si lo eres gracias por tu visita. Elracodeldetall.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Deilig å se noen som ikke har alt av interiør som er hvitt :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)