Tuesday, September 30, 2014

Nok ett år....

Nok ett år har gått, og i løpet av det siste året har jeg byttet farge i gangen, kjøkkenet, byttet butikklokale, bil og tak på huset. 
 Her skulle jeg ha lagt ut bilde av den flotte mannen min, men han er håpløs når det gjelder fotografering, så det ble det ikke...
-men han har jeg altså IKKE byttet ut!
Derimot har jeg ny veske, og selv om jeg hadde bursdag i går, er det jeg selv som har kjøpt denne.
Jeg er ett år eldre, -og takk til Hege G som har tatt dette bildet av meg, der jeg faktisk ser veldig ung ut!
-Eller er det slik jeg ser ut i dag, ett år eldre enn 40.... 
-Ja, la oss si det! ;) (Håper hun ikke har redigert bildet for å gjøre meg glad(!!) )



3 comments:

  1. Selger du speilet over sofaen? Er på jakt etter et stort speil med fin ramme i sort. Pris?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei!
      Her ser du speilet!
      Det veier ca 30 kilo og er smellfint.
      http://www.paradisetinterior.no/products/la-rochelle-rundt-speil

      Delete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)