Monday, January 26, 2015

Ingen høye hæler her enda.....

Svært mange spør oss når vi åpner ny-butikken, -og vi tør ikke sette en dato enda.
Vi kommer oss nok på nett i butikken i dag, men mangler fremdeles endel reoler som som ble sendt fra Nederland den 14/1. Pallen som ble sendt den 17/1 kom på fredag.... 
?? 
-Så om dere er lei av å vente, så kan dere jo kose dere med nettbutikken i mens.
Jeg sitter her og studerer taket i min egen stue, fordi jeg hver kveld må enten slutte av kl 17.30, eller kjøre en time om Huttiheita på glatta for å komme hjem. Sånn er det å være tvungen øy-boer i ett år. 
Nei, det er ikke noen stor klage, og det er derfor jeg ikke stresser. 
 I dag skal vi kjøre ett av de siste flyttelassene, og satse på å få resten av butikken på plass -så langt det går uten de 5 Riviera-reolene.
Det er enda noen flere varer nede på lageret til Samuelsen Maskin som det står navnet mitt på, og Jens må nok pålage seg å ta imot mere interiør denne uka også ser det ut som.
Gleder meg uansett til å jobbe i dag!
(Lover flere bilder)
N




No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)