Sunday, December 4, 2016

Det tok bare ett år.....

 Egentlig skulle jeg vært på jobb og hatt søndagsåpen butikk i dag, men jeg har ett rom som skulle ha vært pusset opp i ett år nå, -for Leon syns ikke rosa tapet er helt han ;)
Det er bare det at jeg hater å pusse opp uten skikkelig grunnarbeid, -jeg river ikke bare av tapeten og maler veggene, liksom! (Bilder kommer!)
 Det får bli søndagsåpnet neste helg, -og utvidet åpningstider i ukene som kommer, og satse på at mamma lager ekstra store kakedeiger, og bestille julegaver på nett, nattestid.
-Blir vel jul i år også!!
 Det hadde nok gått fortere å pusse opp om jeg hadde fått hjelp av min kjære, men han har slått rot i sofaen med en seriøs man-flue, så jeg må i tillegg til å leke malemester, også rydde barnerom,  gjøre helga-handel og lage mat. Kjente meg litt oppgitt i går, men han er jo temmelig nært verdens snilleste og tålmodigste ellers, så jeg klager ikke. Han får tidsnok ta i på neste kontainer-tømming.
 Dagens bilder er fra butikken, -da mitt oppussingsobjekt ikke er så lett å ta bilde av fordi alle møblene står midt i rommet. (Får jo ikke akkurat til å bære de ned i kjelleren alene, for de er svintunge)
Noen julegavetips fra meg: 
 Kjempefin serviettholder i stål og superfin og praktisk vinholder. Rødvinsflekker på juleduken er IKKE kjekt!
 Her er årets kongler fra Lene Bjerre:
Da må jeg tilbake til tapetseringa! 

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)