Saturday, March 4, 2017

Jobb i dag!

Slenger bare inn noen bilder fra butikken i dag, mens jeg venter på at focaccia-brødet og scampien skal stekes. 
Enkel mat i kveld, men veldig godt da! 
I går fikk jeg båret inn mengder av varer fra boden, som jeg kaller lageret borte i nabolokalet. Rommet er stappfullt av varer som ligger i nettbutikken, som det ikke er plass til i butikken, samt litt større ting vi ikke har plass til i nettbutikk-lageret. Fikk også ryddet der i går, så nå er det plass å gå uten å holde inn magen.
 Det flotte "Diamant-speilet" fikk jeg også hengt opp i går. Det veier MYYYE mer enn det ser ut til, og jeg var glad jeg gjorde dette etter stengetid, for det kom noen gloser da jeg ikke traff skruen for 14 gang....
Scull-bildet er tilbake i butikk & nettbutikk, men vi har ikke så innmari mange. Legg merke til lampen til høyre. Jeg er SÅ forgapt in den, og tror det vil velte en lampe hjemme neste gang jeg vasker, så jeg må kjøpe en ny....
Den er SÅ fin!!
Nå gleder  jeg meg til mat!
God lørdag!!

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)