Monday, August 12, 2013

Full fart!

Full fart i dag, med pakking av varer som jeg skal ta med til Trøndelag.
Måtte bare ha en bitteliten pause, og da er det flott å ha ferdig opplastede bilder, klar for neste blogginnlegg.
 Godt å sette seg ned å ta litt mat innimellom på jobb, men nå endte jeg opp stående bøyd over pakkedisken mens jeg spiser tørt knekkebrød. Det fine er at man da kanskje ikke rekker å legge på seg, for jeg trivest best med å være lett på baken......
 Nå skal jeg stikke ut i bilen med pakker, -heldigvis iført gummistøvler, for det plasker ned ute.
Alltid hyggelig å møte kunder som har fulgt oss på nettet over lengre tid, så jeg gleder meg til turen.
Tilbake i butikken på onsdag, og lillesøster styrer skute i morgen!


3 comments:

  1. kjempefine bilder :) koselig spisestue :)

    God tur til trøndelag :)

    ReplyDelete
  2. The title of your post for today made me laugh! Please look up what "fart" means in English. You might be surprised!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)