Wednesday, August 21, 2013

Mer sprø og kreativ enn meg! ;)

Bare en liten kaffe, og ett lite blogginnlegg, før jeg gjør unna noe regnskap, og pakker kofferten til i morgen.

På mandag og tirsdag hadde vi besøk av filmteamet som lager reportasjer for Grønn Glede på NRK, og jentene mine var plutselig VELDIG interessert i hage....
Når produsentene spurte om tvillingene ville bade, var de ikke sene om å hoppe i bikinien!
 Og for en gangs skyld klarte de å la være å krangle.....
 Været var en salig blanding, men vi hadde heldigvis mest sol, og minst pøsregn. Er så lei av regn denne sommeren at jeg omtrent spyr!
 Av over 40 klematis i hagen, er det bare 3-4 som er fine nå......
 Viste de to flotteste en dag før her, og denne kommer på tredjeplass. Navnelappen kom dessverre bort under flyttingen, men jeg tror denne kommer fra importen vi hadde fra Lithauen.....
Floksen heter 'Sherbet Blend' iallefall, og den som er tofarget rosa under her, er 'Bright Eyes'. (Hater ødelagt pad på MAC'an, for jeg får ikke til å skråstille teksten. Beklager!)
 De har igjen en runde til med filming før de er ferdig.
Dessverre må vi vente lenge på å se det på tv, for dette vil bli vist i neste sesong av Grønn Glede, og den går selvsagt til neste år......
Selv syns jeg det var deilig å ha besøk av noen som hadde enda mer sprø og kreative forslag enn meg selv! :)

6 comments:

  1. Spennende, da sitter i hvert fall jeg benket forran tvn!
    Ja det er nok bla nordnorge som trakk et av de lange stråan i værkonkurransen denne sommern! O som jeg har koset meg...er fra Sverige, Värmland, o nordnorge er ganske forskjellig fra det jeg er oppvokst med, men denne sommern har jeg følt meg som hjemme!!
    Håper dere får litt govær nå i høst o til filmimg, Klem Anna

    ReplyDelete
  2. Så gøy, regner med at du skjerfet når det kommer på TV, for er det fint vær har jeg lett for å glemme å se på.

    ReplyDelete
  3. Så spennende at de har gjort reportasje fra hagen din,gleder meg til å se:)
    Du har en knallflott hage,å jeg har blitt inspirert av hageinnleggene dine mange ganger!
    Kos deg på messe!
    Klem Caroline

    ReplyDelete
  4. Utrolig gøy.<3 Gleder meg til det vises i TV.

    Klem fra Kirsten

    ReplyDelete
  5. så moro!! gleder meg til å se :)

    ReplyDelete
  6. Så gøy, gleder meg til se hagen din, det blir et høydepunkt. Får bare smøre meg med tålmodighet da ;-)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)