Saturday, August 3, 2013

Right back at you!

Hva ønsker du å oppleve som forbruker?
Å få høre sannheten fra en selger, eller å kjøpe en vare en faktisk egentlig overhode ikke kler....??
Selv har jeg som mål å bli stemplet som en dønn ærlig person, som hverken later som, eller pynter på sannhenten. For meg er dette faktisk viktig!
Må si jeg er drittlei av å kjøpe tannkremer som lover meg hvitere tenner på under 15 dager, og ikke merke en endring etter 45 dager. 
Ansiktskremer likedan. Jeg ser akkurat like rynkete ut etter 6 måneders bruk, og føler at jeg har kjøpt katta i sekken. :P
Er det sånt vi forbrukere ønsker???
I min butikk ønsker jeg at kunden opplever en ærlighet som en kan stole på, og en usminket sannhet av markedet. Ikke syting og klaging i hytt & gevær, bare en ærlighet du kanskje ikke finner så mange andre steder......
Det gjenspeiler det bildet jeg ser når jeg ser meg i speilet, likefremt som i bloggevinduet.
Etter min kvasse fremtoning i media, der jeg har lagt vekt på min måte å drive på, har jeg fått kritikk så det holder.
Hvor mange som har sagt at de ikke skal sette sin fot i min butikk fordi jeg har blogget om de kommentarene jeg får servert ukentlig, vet jeg ikke. Men jeg ser at Nille, Skeidar og IKEA blir hyppig besøk av snerpede fruer som ikke ønsker å innse hvordan det er å leve i den virkelige verden, i tiden fremover.
Værsågod!
Jeg kan ikke si annet, for kunder som ikke liker ærlige selgere, bør gå ett annet sted.

Mvh
Nina, som tro det eller ei, er en levende person med følelser, ikke bare ett navn i en blogg.


4 comments:

  1. Amen to that!!!
    Alle disse snerpete fruene har som regel aldri jobbet i butikk selv, så di vet ikke hvordan det er. Og forventer seg kundeservice på toppnivå alle plasser, alt skal være tilrettelagt for di og di som jobber i butikken skal bare nikke og smile fint og være enige med di. Jobber selv i butikk og sånne kunder burde hold seg utfor butikkene. Så fortsett å stå på ditt ;) Håper du får ei kjempefin helg!

    ReplyDelete
  2. Vet du Nina, jeg er såååå enig med deg!! Og må si at jeg setter veldig pris på å bli fortalt sannheten også - OM jeg spør om den.
    Ja takk til ærlige selgere!!

    ReplyDelete
  3. Jobber selv i butikk der man seler produkter som lover endel ting som kanskje ikkje alltid holder mål. men MITT mål er å fortelle kundene mine om de tingene som faktisk gjør det. Ellers finne det kundene vil ha -fordi det er også et mål -at kunden skal bli fornøyd og dermed kommer tilbake og ikkje kommer hjem med følelsen av katten i sekken. Ellers er det noe som heter forventninger også som ikkje alltid KAN innfris-rynker forsvinner ikkje kjære deg,men de KAN glattes og jevnes slik at de er mindre markante. Kvite tenner kan du KUN få om du hadde det i utgangspunktet -da fargen på emaljen er basert på din helsetilstand og kvalitet på tennene. Skal du endre fargen på emaljen må du til tannlegen.
    Produkter solgt i butikkene er kun for å fjerne misfarging eller belegg som er kommet pga vin,kaffe,te eller snus ol.

    Ellers vil du lese et ærlig online blad kan du stikke innom hos oss
    Iknowthatmagazine.com
    Vet du modererer kommentarern så vil du ikkje ha det på bloggen kan du bare fjerne det fra feltet eller slette hele mitt svar om det passer bedre :)

    ReplyDelete
  4. Bra, Nina! Så enig med deg. Folk er rare, de vil gjerne ha sannheten, men bare hvis den er positiv. Man kommer lengst med ærlighet, og da tiltrekker man seg den rette typer mennesker, så stå på du!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)