Friday, August 23, 2013

Nyheter fra interiørmessa!

Bare helt kort fra senga på Royal Christiania, der vi sitter ganske trøtte etter en lang dag på messe.

Her er Sati FØR hun ble sliten: 
 Hun finner stadig noe hun faller for, og nok en gang klarer jeg ikke å gjette hva.....
Hun klarer derimot å gjette hva jeg liker....:
 Ipad/nettbrett-mapper med lommer!
 Klær, støvler og støvelfor......
 Selv om jeg gliser litt mer enn gjennomsnittet.....
 Prøver en av toppene vi har bestilt inn!  "Femme Fatale" passer vel bra!
 Dette er en helt ny leverandør på messa.
 Vi har bestilt inn endel flotte ting som befinner seg litt lenger opp i prissjiktet, men siden vi har så mye som er så rimelig (sier kundene våre!)
 Ja, en kan virkelig drømme seg bort.....

Nå må jeg nok legge hodet på puta, og lade opp til i morgen.

4 comments:

  1. OMG eg vil ha alt-hvertfall nesten :)

    ReplyDelete
  2. Den firkantede klokka var så nydelig, hvilket merke er det?

    Mvh Siren

    ReplyDelete
  3. Den firkantede klokken (alt annet også for all del) var nydelig. Hvilket merke er det?
    Mvh Siren

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)