Tuesday, August 20, 2013

Sannheten.....

 Er at man kan bli litt sliten av og til.
Hva er da ikke bedre enn en cowboy-strekk på sofaen....?
Fotografen er avslørt....
Hun er ti år, og fniser så høyt at mamma våkner.
 Og så søt at en ikke kan bli sint...
Mamma er sliten etter to dager med filming, 4 barn som skal på skole/barnahage, en telefon som ringer konstant fra masende selgere, for messen nærmer seg, og ett puslespill av hotellbooking, flyreiser, barnevakter, vikarer og hele suppa.
Men er i grunnen MEGET fornøyd med tilværelsen.
 Sett fra mine øyne her jeg ligger.....
 Og om man overser den fulle blad-korga, og at jeg ikke har rukket å henge opp speilet mitt enda...
-er ikke stua så aller værst sett herfra.
PS togbanen i tre er min gamle. Leon elsker den.... ;)

4 comments:

  1. Hei
    Kjempefin blogg du har:)
    Hvilken farge har du på kjøkkenveggene?
    Hilsen Grete på Sørlandet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fargen har jeg nok blandet selv.... ;)
      En dæsj av ditt og datt!

      Delete
  2. Hihihi, deilig med en powernap på sofaen ja :))

    Ha en finfin Onsdag-
    Klem Jatte♥

    PS: Bli gjerne med på give away inne hos meg, du kan vinne gavekort!;)

    ReplyDelete
  3. ein schönes weißes sofa und die nähmaschine gefällt mir auch super!!! alles liebe, angie aus deutschland

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)