Thursday, August 8, 2013

Må skjerpe meg...!

I dag har jeg hatt en hel dag uten jobbing, og bare tatt meg av unger, besøkt (min) bestemor, og ett par venninner. 
Avslappende.....
Igrunnen veldig glad dag, for både venninne 1. og venninne 2. snakket strengt/høyt, -egentlig litt kjeft på sine unger i dag, dermed er det ikke bare jeg som kommer i den kategorien. Mine barn er jo verdens verste i følge noen jeg er veldig glad i, -og alle andre sine barn, rene engler.....(!)

Etterpå ble det litt kos ved kjøkkenbordet. (Jeg dyttet unna Pepsi-glasset mitt, sånn at ingen skal se hvor VIRKELIG usunn jeg er....)
 Salinas-kjeks og favorittosten, tulipan og liljebestilling til neste års blomstring.
Dagens tips: Asiatiske liljer blomstrer tidligere enn orientalske, mens sistnevnte dufter HIMMELSK! ;)

Har klart meg gjennom en hel dag med å være så passe sunn, men så kom kvelden. *Rett i dass*
Ble ikke trening i dag heller, så jeg får vel springe loftstrappa ett par ekstra ganger etterpå. Om 3 uker så skal altså skal jeg itre bikini sammen med denne dama.....
Lillesøsteren min.....(!)
Jeg er da dobblet så gammel, dobbelt så feit og har født 4 barn.... *Blæh*
Men lillesøster drikker IKKE cola hver dag, og vin hver helg, heller da.....







No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)