Wednesday, August 14, 2013

Line Cathrins hage.....

Det kjennes ut som en evighet siden mandag, -ikke bare to dager.
Det har vært innholdsrike, og endel hektiske timer, men trivelige og regnfulle.....
Jeg rakk en runde i LineCathrins spennende hage, uten å bli så altfor vår, men måtte kjøre en liten omvei på vei hjem fordi veien var oversvømt.
Line Cathrins hage er vel 4 år nå, -men selvsagt er flere av plantene eldre. 
En ekte hagegal flytter selvsagt med seg flotte og sjeldne, med på flyttelasset, likedan som seng og kjøkkenbord.....

 Dammen er selvsagt "kunstig", ikke laget i en naturlig bekk. Saken er at for å få en kunstig dam til å se ekte ut, bør du kopiere naturen, ikke pøse på med sprengt stein og hagegnomer. Det er også mange planter som jeg ikke syns passer ved en dam.






 For litt over 4 år siden, var det faktisk gårdsplass her. Flere meter med pukk....





Få ord i dag.
Jeg er litt sliten, men har fri i morgen, for barnehagen er stengt. Men jeg og Leon skal i butikken en liten tur! :)

6 comments:

  1. Dette var en spennende hage.
    Og helt enig med deg - bruk naturmaterialer, ikke bare rundt dammer, men til andre hageprosjekter også.

    :) Inger
    PS - Give away hos meg.

    ReplyDelete
  2. Så flott hos deg, mange flotte, spennende rom i hagen din, Hærlig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kremt....
      Takk, men jeg skal ikke ha kreditten for denne hagen! Har ikke gravd ett eneste hull her jeg.... ;)
      Det er jo hagen til venninna mi! ;)
      Nina

      Delete
  3. så flott hage!! Masse fint å se på :) likte godt dammen :)

    ReplyDelete
  4. Så koselig post fra hagen min Nina. Fine bilder tok du. Hagen er 5 år nå. ;)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)