Monday, August 19, 2013

Tv-stjernene mine!

Midtveis i prosjekt Tv-underholdning 2014 lurer mine medsammensvorne seg til litt tv-kos i sofaen, mens mamma må til med årets hat-oppgave.....
 Ja, ikke tro at jeg får noe hjelp, for dette er mamma-arbeid! :P
Tvillingene begynte i femte klasse i dag, og storesøster i tiende. En ting er iallefall sikkert, og det er at tiden, den går.....
Og det hjelper ikke at jeg ikke putter batteri i klokka på stueveggen, for tiden går uansett.....
En annen ting er at noen har tatt MINE batterier, for jeg er bare helt oppbrukt. Glad med sliten.
Tre dager til vi drar til Oslo på messe!
Gleder meg!





2 comments:

  1. Ikke så glad i den jobben jeg heller. Har nå en i 2. en i 3. en i 5. en i 8. og en i 9. Nok av bøker. De to eldste tar jobben selv, men resten ser på det som en mammajobb. Nå trøster jeg meg med sofasliting og noe godt.

    Fin kveld til deg og dine.

    ReplyDelete
  2. Lykke til, her har eg ein i 5., ei i 6, 2 i 9. og ein i 10., så eg lader opp endå nokre dagar før eg startar på jobben ;-)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)