Thursday, August 29, 2013

Snart tilbake!

Jeg og regnskap er ikke venner.
Enten roter jeg bort en faktura, eller glemmer den på ett "lurt" sted, eller så betaler jeg den to ganger, for å være på den sikre siden.....
Å rydde opp i eget rot, samt passe på at alt er ajour til jeg stikker av i noen dager, er en lidelse, og jeg tror jeg foretrekker å vaske dass i en ungkarsleilighet med 10 mannfolk, enn å gjøre papirarbeid.
Har sittet med dette, samt en haug med reklamasjoner i og sånne kjedelige ting i hele dag, så nå holder jeg på å gå på veggen. Enten blir det en liten fjelltur, eller så stikker jeg på shopping.
Har mest lyst på fjelltur, men det er to bærter som mangler sandaler og regntøy......

I kveld tror jeg ett lite glass vin hadde passet perfekt, for det ble jo ingenting i går da jeg jobbet i butikken til midnatt....



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)