Friday, August 30, 2013

Jeg har fått en gave!

Jeg fikk en meget hyggelig overraskelse i posten her i går!
Maren, en av mine blogglesere har sydd den flotte løperen til meg, med farger som er tilpasset vårt nyoppussede kjøkken.
Ungene ble SÅ imponert, og måtte lese brevet de også. Charlotte dro frem kamereaet tvert! (derfor høyden på bilder under!)
Duken er quiltet og håndbrodert, og i tillegg er alle navnene våre sydd på! 
 Utrolig flott håndarbeid! :)
 Passer utrolig godt sammen med mine Green Gate kjøkkenhåndklær som jeg er så glad i! De har nesten det samme motivet som nederst her.
Utrolig morsomt at noen setter så stor pris på bloggen min at de vil gi meg en gave!
(Varmet mer enn hva jeg klarer å skrive!)
 Tusen takk Maren fra Olsvik!




13 comments:

  1. Den er bare vakker! herlig!

    ReplyDelete
  2. Utrolig flott løper, Nina.<3
    Her er mye arbeid lagt ned, og dette fortjener du.

    Klem fra Kirsten

    ReplyDelete
  3. Det varmer ja, mange herlige mennesker der ute som vil glede andre :)

    Å så flott den var, heldige du.

    God helg :)

    ReplyDelete
  4. Wow! For en flott gave! Nydelig duk du har fått :).

    ReplyDelete
  5. Gurimalla, noe så utrolig omtenksomt, det må varme hjertet ja, heldige deg :-)

    ReplyDelete
  6. Herlighet så heldig du er som fikk denne,kjempefin var den. :)
    God helg!
    Klem.

    ReplyDelete
  7. Såååå fin! Heldig du er:) Ha en fin-fin helg!

    Klem fra Eli :)

    ReplyDelete
  8. Kjempefin var den :) Tror så gjerne du ble varm om hjertet!! Så godt å høre at det fortsatt finnes slike mennesker som vil overraske og glede :)
    Ha en fin kveld.
    Klem J.

    ReplyDelete
  9. Der ser du Nina -drit i de dumme og sett enda mer pris på de supergreie som hun nydelige Maren ;)

    ReplyDelete
  10. Så utrolig koslig! Gleder meg å lese at noen kan være så gode!

    Klem Bjørg

    http://menneske-ogliv.blogspot.no/

    ReplyDelete
  11. Så utrulig flott:) heldig du var <3
    klem

    ReplyDelete
  12. Så utrolig koselig! Den var kjempefin :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)