Sunday, February 6, 2011

Hvor barberer du deg hen??

Det er mange rare folk der ute.
Noen av de som leser bloggen min er sannsynligvis ute etter noe helt annet enn å få inspirasjon til interiør, oppussing eller hagetips, for den første kommentaren som dukket opp etter kjøkken-innlegget mitt i går, kommenterte noe HELT annet!
La inn ett bilde av de nye armbåndene mine til slutt i innlegget, og en av disse som ikke vil fortelle navnet sitt konstanterte at jeg visst nok barberer underarmene mine, og lurte på hvorfor.....(!)
Jeg vet ikke hva som forventes av ett nordisk kvinnfolk, om det er at vi skal ha lange, svarte hår på underarmene som en mann, eller hva?
Så bare for å slenge det i trynet på feige anonym atter en gang, så er man altså ikke helt fri for hår på armene, om det skulle være av stor interesse.
Kanskje jeg skal legge ut ett bilde av raua mi og spør om jeg skal, eller skal la være å barbere meg der også?
Det blir liksom ikke like sjarmerende å ta bilde av armbåndene sånn....
Nei, da er det penere slik:


Hjertesmykke (finnes også i rosa og hvit) kr 269,- Øreanheng ( i de samme fargene) kr 199,- 4-raders armbån (også i alle 3 fargene + jeansblue) kr 299,-
 Her er litt av utvalget, men noe er jeg nå tom for....
(Må nok bestille påfyll snart)


Priser fra venstre: Pink Coinceramic with crystals kr 299,- Pink crystls kr 179,- Silverplatetd kr 269,- Oval Ceramic kr 269,- 

Kort smykke med ferskvannsperler og hengende hjerte kr 269,-

Tynt kjede med kule

Langt smykke med silkebånd kr 299,- (finnes i flere farger, få igjen)

Hilsen
Som heller ikke barberer ryggen, i tilfelle noen lurte på det!

30 comments:

  1. Hehe, skjønte overskriften nå ja - synes den var litt uvanlig...Smykkene var i allefall veldig fine. LIgner ganske mye på noen smykker jeg har fra AK-design. (Tror det er det de heter) Liker at perlene er uregelmessige i formen og fargene er også bare skjønne.

    ReplyDelete
  2. Ja, jeg også stusset over den kommentaren til anonym. Passet liksom ikke helt inn. Lekre armbånd, da! Lekker arm med akkurat passe nordisk hår, og helt sikkert lekker ræv også, hihi;) Skal kikke litt mer på de armbåndene.....du sender sikkert om jeg bestiller:))

    ReplyDelete
  3. Mye rart folk får seg til å skrive, og selvfølgelig som "anonym" ;)

    Mange flotte armbånd og smykker :)

    Ønsker deg en fin søndagskveld :)

    ReplyDelete
  4. Ha ha Nina den var god. Stå på du og gi faen i de som lurer på hvem som barberer seg hvor.
    Jeg kjenner typen og for meg fremstår de bare som latterlige.

    Flotte smykker og armbånd :-)

    ReplyDelete
  5. Nydelige smykker, på en like nydelig hårete arm ;)

    Ha en FIN kveld Nina <3

    ReplyDelete
  6. Utrolig ka folk finn på å bry se m.
    I ser no på bloggen din ihvertfall for å finne inspirasjon.
    Fine smykke og armbånd og et fint kjøkken da,likte godt at du skreiv ka du va fornøyd m og ikkje så fornøyd med.Klem

    ReplyDelete
  7. Du e tøff, Nina :)ps: Lampå vart stænfin :) Liv

    ReplyDelete
  8. He he, ler godt av innlegget ditt. Godt du får sagt i fra. Så fine smykker. Godt det snart er valentine og morsdag. He en fin fin søndag.
    Christina

    ReplyDelete
  9. Folk er jamme rare:) Men jeg har faktisk ei venninne som barberer armene sine, hvorfor har jeg aldri skjønt...Smykkene var iallefall nydelige.
    klem fra marilyn

    ReplyDelete
  10. hehe Nina den var go, utrolig va noen lurer på. synes nå smykkene var superfine. syns du har en superfin blogg, nydelig hjem men allikevel ikke perfekt. og det synes jeg er flott at du deler hverdagene dine med oss lesere. nårdu får disse idiotiske kommentarene så tenk at det tross alt er mest normale folk som leser bloggen din. ha en fin søndag. Lofotjenta:)

    ReplyDelete
  11. Seriøst, den kommentaren så jeg ikke. Måtte sjekke. Herregud hvor snål går det ann å bli. tenkte forøvrig jeg skulle spørre hva slags malingskode blåfargen på taket hadde på pur f, men så fort at det trengte jeg jo slett ikke å gjøre, noen hadde jo gjort det uansett og det uten f. Haha..

    Smykkene er til å dø for både med eller uten hår, men det vet du jo godt.

    Klæm!

    ReplyDelete
  12. Ler:) Ja ja folk lurer på mye rart:)Takker for varene som kom i går og flott skilt til badet:) Nå er det stor stas i heimen:)

    ReplyDelete
  13. trodde innlegget var om hvor hen på badet jeg;)for det blir jo litt rot av det hehe.Er det lettvintest i vasken,bideet,el i dusjen?hehe

    ReplyDelete
  14. Hehehehe, jeg må le av deg, Nina!
    Du fantastiske kvinne!!

    Armbånda er lekre, og det er kjøkkenet også :))

    ReplyDelete
  15. Herregud er det mulig! Så mange snåle folk det er! Lurer noen ganger hva det er i hode på slike folk. Inne på en interiør blogg og spør om slike ting! Sykt!!!
    Nydelige smykker du viser! Ønske,ønske..
    Ha en fin søndag!
    Hilsen Ingunn

    ReplyDelete
  16. hahaha det var dagens:) utrulig ka som kan poppe ut av nåkken..jaja:) nydelige kjøkken bilder på forige innlegg..er så oppussingskjøkkens sjuk at fy!! men det får vel vente:)

    ha en fin søndagskveld;)

    ♥ Linda

    ReplyDelete
  17. Nydelige smykker, armbåndene var spesielt flotte. Artig å følge bloggen din. Ha en flott søndagskveld;-)

    ReplyDelete
  18. Utrolig hva folk får seg til å skrive...men du har som oftest svar på tiltale..bra det:)
    Herlige smykker...og takk for fantastisk fin blogg..:)

    Ønsker deg og dine en fin uke

    Ann-Charlotte

    ReplyDelete
  19. hihi....bra du kan å svare for deg Nina...dette blir jo bare rett og slett for dumt!Noen som er veldig misunnelig på deg sannsynligvis...ikk bry deg.Hendene og armene dine ser rett fine ut,og ganske så normale,og smykkene var enda bedre - rålekre!!!!!!!!:)
    You go girl!!!!
    toveklem:)

    ReplyDelete
  20. Heheheh, jeg måtte ha meg en skikkelig god latter her... Mange rare kommentarer og spørsmål ja. Kjenner til den!
    Mange flotte smykker og armbånd!
    Ha en super søndagskveld
    *Siv*

    ReplyDelete
  21. Hei Nina, jeg er stadig innom bloggen din, du skriver så bra og har masse flotte bilder til inspirasjon og glede for oss som besøker deg her. Og disse smykkene er jo helt skjønne, er spesielt svak for de i rosa jeg da.
    Når det gjelder spørsmål om barbering vil jeg tro at vedkommende har forvillet seg inn i feil fora ;-)
    Gleder meg til nye innlegg fra deg.

    Bjørg H.

    ReplyDelete
  22. Kjempe flotte smykker.......

    ReplyDelete
  23. åååå, måtte bare le litt nå her jeg sitter og leser, er det mulig????
    Men men, uansett:
    Utrolig lekkre smykker.
    Ha en hårfin dag, he he
    klem H

    ReplyDelete
  24. Haha- du gav meg en virkelig god start på dagen med innlegget. "you go girl!" gi dem svar på tiltale. Jeg falt pladask for de flotte blå armbåndene. Kunne gjerne ha hatt dem allesammen.
    Ha en flott uke, klem Yvonne

    ReplyDelete
  25. Nydelige smykker! Og koselig blogg ;-)
    Klem

    ReplyDelete
  26. Det er mye folk skal henge seg opp i!

    Du har vunnet en award hos meg, håper du vil ta imot :) Ta isåfall en titt på det siste innlegget mitt.

    Takk for inspirasjon hos deg :)

    Klem Tina

    ReplyDelete
  27. Er det mulig! Drit i de folka og fortsett med din fine blogg:)
    Klem

    ReplyDelete
  28. God kveld Nina, ja er det ikke herlig med slike gode spørsmål?:-) Stå på, flotte armbånd på en flott arm!!! God natta fra Marianne

    ReplyDelete
  29. Hehehe, jeg ler meg ihjel... Genialt svar på tiltale. Vennlig hilsen Camilla, som for øyeblikket er glattbarbert både her og der ;-)

    ReplyDelete
  30. Nina!

    Jeg savner et "reality" innlegg fra deg:D Jeg er drittlei av alle rosabloggejentene som bare har et sååå perfekt liv hvor alt lukter lavendel... Sukk

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)