Tuesday, July 29, 2014

Ut på tur....

-Og iallefall ikke sur på dette bildet! ;)
 Vi har ankommet Kristiansand, -etter å ha tilbragt noen dager på en plass jeg aldri har vært på før, -men det kommer det også!
-Akkurat nå ligger jeg her, og venter på at ungene skal sovne. En skulle tro de var fulle av mark slik de ligger og vrir på seg....
Vi har fått ett flott rom på Hotell Wergeland inne i byen, -men ungene er så spente på morgendagen, for da skal vi tilbake til dyreparken, og både bade og se show.
 Vi rakk en liten tur innom der i dag da, men rakk bare over en bitteliten del.
 Jeg har litt å ta igjen nå når jeg omsider har kommet meg på nett igjen, -og har haugevis av bilder av flotte hus + at jeg har vært på leverandør-besøk i ferien.
Fortsettelse følger!

1 comment:

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)