Wednesday, December 31, 2014

Mere maling, New York og 500 mailer.....

 I min ullsokk-hverdag har jeg alikevel klart knipse noen bilder. Så før all snøen regner bort igjen, bør jeg vel legge ut dette idylliske bildet av vår nesten-ferdige hagestue.
Taket er jo nesten gjennomsiktig, og slipper vanligvis inn svært mye lys, derfor er det helt merkelig å være der inne når hele greia er dekket av snø.
 Selv om vi har internett også der ute nå, foretrekker jeg temperaturen inne i stua vår i dag, for å pløye meg gjennom dette:
En e-mail til, og det hadde blitt 500 stk. Sukk....
I tillegg har jeg jobbet i timesvis i dag med å prøve å tømme bankkontoen mest mulig. Her skal man ikke skatte mer enn høyst nødvendig!!!
Min kjære har vært på shopping med mitt visa-kort i dag, og kjøpt bla. 8 bøtter med maling, så når vi er ferdig med varetellinga, fyker jeg og Idun til ny-lokalet for å sette farge på tilværelsen! :)

Formen er som dere kanskje forstår, -bedre enn i går, så derfor har jeg også begynt å legge planer for julegaven min!
Andreas og mannen til venninna mi, overrasket oss nemlig med tur til New York, utpå nyåret. Det blir nok kaldt, men vi er da nordmenn! ;)
Selv har jeg aldri vært i New York før, men Andreas var i USA i 5 uker, bare noen få måneder før jeg møtte han. Nå er det faktisk snart 10 år siden da...
En må nok unne seg flere reiser, -livet går da så fort!

PS Gode tips på restauranter og opplevelser fra en som elsker kultur, historie og god mat, tas imot med stort takk! ;)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)