Monday, December 1, 2014

Pynter til jul....

 Jeg pendler mellom butikk, lager, hjem og møter for tiden. Mye som skjer, og en stor økende kundemengde, mange bestillinger, varer skal pakkes ut, og ikke MINST en skriver som måtte inn på rehabilitering etter en uke med vrangskap.
Siden Sati har brukt halve arbeidsdagen sin til å mekle, smøre og trygle skriveren til å printe ut bestillinger, ble det overtid på undertegnede for å prøve å ta igjen litt av det tapte. Skriveren som jeg hadde mest lyst til å kaste i sjøen, ble levert inn på Elkjøp, og en kriseprinter ble montert, så i morgen er Sati back in business!

Hjemme er det litt koseligere, om en ser bort fra rotet i krokene utenfor kamera-linsen.....
Vi har ikke verdens fineste inngangsparti på denne fuglekassa (les:påbygg) men jeg har pyntet litt på fasaden. Mangler bare en ledning til lysne på kransen min, samt litt dekor på benken oppå trappa.
Nå roper senga på meg, og jeg skal legge meg sammen med Netflix, mens jeg venter på at mannen skal komme opp og varme mine alltid iskalde føtter.

PS De fine grangirlanderne selger vi i nettbutikken! (leveres ute lys, da lys har en lei tendens til å leve kortere enn girlanderne!)


3 comments:

  1. Kjempefin farge på veggene i gangen, hva heter den? Koselig :)

    ReplyDelete
  2. Kjempekoselig pyntet.. selv har jeg slengt en lysslynge over hekken bare, må nok finjustere den litt i løpet av uka :P

    Ha en nydelig desemberkveld,
    Klemmer

    Ps: Julekalender på bloggen min nå, ta gjerne turen innom og delta!

    ReplyDelete
  3. Hvilken farge er det i gangen? Ser veldig fin ut. Gråbrun?

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)