Saturday, October 3, 2015

Full rulle!

 Det har vært en vanvittig uke på jobb, -og den er nok heller ikke over, selv om kalenderen min sier FRI i morgen. Den fikk nemlig ett stort rødt kryss over seg i morges, da jeg så galskapen i nettbutikken.
Nei, jeg klager ikke, men innser at når ting vokser så fort, må jeg ganske enkelt ha mer hjelp.
 Her startet høstferien i dag, og jentene har planene klare i morgen. Selv må jeg jobbe litt, men tar fri sammen med de mot neste helg, for da skal "guttene" mine på tur.
 -Huset er iallefall vasket, mellom mailbesvaring og sending av sporingsnummer, så energien er ikke så værst til tross for den mørke tiden nærmer seg.
I dag fikk jeg to paller i øsende, sidelengs regn, og jeg angret bittert for å ikke ha støvler på jobb.
Madame-krukkene kom i hus, og flotte var de!
 Fikk også pakket og sendt nesten alle forhåndsbestillingene i dag, for det var jo litt mindre folk i butikken enn normalt på fredager pga stormen. Heldigvis er det stille ute nå, for i dag tidlig var jeg faktisk redd for at broen over til Molde var stengt pga uvær.
Håper det blir bedre i morgen, så slipper jeg å se ut som en druknet katt på jobb. (Inn og ut med pakker!)
Ha en fortreffelig helg, -så skal jeg gå opp og hvile skrotten til en ny arbeidsdag!

Nina

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)