Thursday, November 19, 2015

I'm a cowboy!!

Prøver å blogge, mens jeg ser på Fjorden Cowboys sammen med min kjære. 
Mens min gode venninne syns dette er harry, syns jeg det er god underholdning, og ler så jeg griner.

 I familie min er det ingen fisefine jålepotter, og alle sklir glatt inn i en kjeledress og vernesko. Jeg er stolt av å komme fra en familie som hverken er redd for å bli møkkete, eller ta i ett tak. (Ste)faren min har løsningen på absolutt ALT, og lillesøster bytter på å være superbabe, og kjøre dumper på jobb. Mens mellomste søsteren min som gikk på skole i Oslo, opplevde at folk dro henne i håret fordi de trodde hun hadde extensions.... -de skulle ha sett håret til min eldste søster da...(!) Nesten ned på rumpa!! 
-Ekte muskler og ekte beauty!! ;)
 Jeg har ikke så mye til overs for falsk lykke, og folk som later som alt er SÅÅÅ bra. Hva hjelper det med dyre smykker, sko eller vesker om du har gjeld over ørene, og ikke svarer telefonen med ukjente nummer i redsel for at det er kreditorer....
Om noen spør meg hva jeg er mest stolt av i livet mitt, materalistisk sett, så tror jeg at jeg må svare gjelden min. ;)
Riktignok er det ingen som ser den, men jeg føler det, og lover deg at jeg stråler ekte glede.
Litt glede er også å få god hjelp av Sophie til å ta mailer og reklamasjoner de siste dagene!
I tillegg er det SNART HELG!! ;)


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)