Friday, March 25, 2016

Vårstemning!

Påskeferie er virkelig gull verdt for en som foretrekker å ordne i hus og hjem foran å fly med planker på beina. Ingen kritikk for sprekinger på ski, men jeg føler meg virkelig handikappet med noe festet til føttene mine, og føler meg mye mer vel med kneputer og hagehansker.

Jeg som virkelig elsker å være hjemme, og har ikke behov for å reise bort nå, når det bare er 2 uker til vi drar til Amsterdam og Belgia. Når jeg endelig er kvitt snøen i hagen, koser jeg meg med våren. Slik er det bare for meg, -så får andre ta seg av den snøen de liker så godt.  :)
 Hagebilder kommer, men våre ble jo så sen i år pga store mengder snø, så det er liksom bare brunt ut enda. Ble derfor vårlige interiørbilder i stedet.

Siden spisestuebordet står på tørk, spiser vi middag på kjøkkenet i dag. Vi er jo bare 3 hjemme, for jentene er på påskeferie, og kommer ikke hjem før i morgen.
Mellom malingsstrøkene har jeg også fått knipset flere bilder inne, så lover mer blogging fremover!
Ha en laaaaaaang fredag! :)
Nina

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)