Thursday, April 19, 2018

Fantastisk!

 Kalenderen i dag sier at vi har kommet til den 19 april, men gradstokken viste 21 grader og det føles bare helt snålt, MEN DEILIG!
Måtte knipse bilde av måleren, -bare som bevis, ellers tror ikke min venninne på Gran Canaria helt på meg! ;)
 Jeg fikk altså kost meg i hagen i sandaler, shorts og bikini i noen timer, og det var bare herlig.

I går da jeg hadde flere timer fri, var ikke været SÅ bra, men vi trengte jo regnet, så jeg klaget bare bittelitt der jeg sto og svettet i min oransje regnjakke mens jorden klistret seg på spaden....
PS Om du liker utsikten er huset til høyre i bildet til salgs nå! (Adressen er Saksegjerdet 3, -du finner det på FINN)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)