Wednesday, March 23, 2011

Dagen i dag er full av papp....

Jeg har fått inn utrolig mye fin i butikken min i dag.
Fornøyd er bare fornavnet.
Ikke det at jeg har så mye på hjertet i dag, hatt en travel dag og kjenner at jeg ser frem til å finne senga.
Kanskje skal jeg sove litt, eller kanskje skal jeg planlegge litt hage, eller en idè jeg har om kjøkkenhagen min.....
Syns perleblomsten er litt sjarmerende selv når den snart takker for i år, jeg ;)
Nye blomsterpotter med roser som jeg skal ha i stua.
Nye stoltrekk som passer midt i blinken på tvillingenes rom.
Hos oss og hos Madicken... ;)
Stoltrekk kr 198,- Rund pute med roser som også finnes som volie-gardiner.
Nei, jeg rakk ikke å stryke over denne løperen før jeg prøvde den på bordet mitt, men jeg skal gjøre det i morgen. Kanskje....
Denne serien har både kjøkkenhåndkle og grytekluter + liftgardiner mm.
Rosa tallerkenhylle kommer inn igjen, og har også bestilt blå og hvite i samme modell.
Ny, skikkelig rosa quilt 130x190cm kr 559,-
Denne var forresten mye finere hjemme på kjøkkenet mitt enn der den hang på Gave & Interiørmessa.
Silouette har mange deler, men jeg har ikke tatt inn alt. Den kan fint kombineres med Maison-serien jeg har fra før også. Kr 45,- for krus og krukke med lokk, 39,- for liten mugge og 115,- for stor.
Kjøkkenhåndkleet har M brodert på.
M for misunnelse! *Ler*

En må nesten ha litt engler når man bor i Paradiset. Denne ligger så bedagelig på ett hjerte. Kanskje det er de jeg tømte for noen dager siden?  ;)
Rosa telysestaker (kr 24,-) og påskeeggene fra 1982.
Jeg samler på mugger, nemlig....
Fay White fra Green Gate.
Kommer inn og raser ut igjen....
Askjett kr 105,- og lattekopp kr 79,- serviett kr 45,- og eggeglass kr 39,-
Jeg har også båt-utgaven, eller piknic om du vil...
Disse er av melamine og kan også brukes som frisbee ;)
Skål med roser og enda ett av de J*#"% eggene mine.
Denne muggen blir værende oppe, og kom seg ikke ned i butikken....
Slapp av, det havner nok noen dit også da.
Bøkene er oppbevaringsbokser, og siden de tydelig er hagebøker, må dette være en glimrende plass å ha frøposene på så de ikke ligger og slenger på kjøkkenbenken....
Nye blomsterpotter...
Og en kjempefin knagg med litt størrelse på.
Enda har det kommet mer, men jeg har ikke rukket å pakke opp alt, heller ikke ta bilder av alle varene.
Så som overskriften tilsier så har dagen vært fylt av papp. Men det gjør jo ikke så mye når innholde er som det er da.
Gleder meg til å få større butikk!
Som misunner kun de som har vår i februar!

16 comments:

  1. Det var mye jeg flott du fristet med i dag...:)

    ReplyDelete
  2. Hei på deg Nina-mor! Så mye flott du har fått inn, irreterer meg grønn og blå at jeg ikke bor nærmere deg just nu slik at jeg kunne ha plukket ut alt jeg vil ha. Men, snufs, jeg får trøste meg med bildene dine jeg da, hjelper da litt og ikke minst så hjelper deg på lommeboka.
    Ønsker deg en strålende dag vennen min!

    ReplyDelete
  3. Utrolig flott blogg.
    Legger meg til som følger.
    Ha en nydelig dag.
    Klem Hilde

    ReplyDelete
  4. hei.
    men å mye vakkert du har fått inn, likte alt jeg,
    blomster urner med roser var nyydelige.
    kos deg med papp og nye varer.
    ha en fin dag.
    klem fra sylvia

    ReplyDelete
  5. ÅÅÅ her var det mye fin. Jeg ønsker deg en riktig god dag, klem fra Sissel.

    ReplyDelete
  6. Så mye flott. Falt fullstendig for de flotte pottene med roser øverst. De er jo et syn. Alt var nydelig. Gleder meg til å se mer.
    Klem fra Kirsten R.

    ReplyDelete
  7. Hei Nina!
    Fantastisk mye fint du har tatt inn:) Skulle virkelig ønske jeg bodde nærmere!
    Veldig inspirerende å lese bloggen din:)
    DU ER SÅ FLINK!!

    stooor klem fra nord:)

    ReplyDelete
  8. Måha den muggen jeg også,fin fin!! Ingrid

    ReplyDelete
  9. Måha den muggen jeg også,fin fin!! Ingrid

    ReplyDelete
  10. Hei å hå :)
    Utrolig mye fint å fristende du har fått inn, tror vi må legge ferieruten innom deg til sommeren :))

    Ha en fin dag videre å kos deg med opp pakkingen :)

    Klem Mette :)

    ReplyDelete
  11. Veldig masse fint, skulle gjerne tatt en tur til din butikk, men bor nok desverre litt langt vekke. Flott blogg du har også. Legger meg til som følger jeg :)

    ReplyDelete
  12. Vakkert, vakkert og vakkert. :-)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    ReplyDelete
  13. Hehe så kommentaren din i bloggen min. ;-D

    ReplyDelete
  14. Å herlighet så masse nnydelig! :-)

    Så heldig de er som bor i nærheten av deg,og kan hanle i butikken din.
    Du har utrolig god smak! :)

    Ønsker deg ei riktig fin helg,
    hilsen Trude :-)

    ReplyDelete
  15. Ååå, det Green Gate serviset er SÅ flott!! Sikler etter det selv, men de selger jo det selvfølgelig ikke her jeg bor... :(

    Ønsker deg en nydelig søndag!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)