Tuesday, March 8, 2011

Nyheter!

Store forandringer har skjedd nede i min bittelille butikk.
Det har strømme på med nye varer opp til flere ganger pr dag, og jeg river meg i håret av plassmangelen.
Nye "glamour"-påskeegg og søt boks...

Hvite lysestaker, kjempefine!
Tallerkenhylle 80cm bred kr 998,-
Mer fargerik Green Gate
Lunsjboks til lillesøster+++
Breadbasket-napkins/brikker kr 69,-
Maileg-egg kr 29,- Babykanin kr 129,-

Lunsjboks for lillebror

Påskekos i pysj....
Påfyll av smykker.
Disse koster 239,- pr stk.
Nå er det Frustrerte Fruer!

15 comments:

  1. Så utrolig mange fine ting du har i butikken din:-)
    Veldig lurt at du har skevet priser på noen av produktene, mye er billigere enn man hadde forventet!
    Håper vi får se flere bilder;-)

    ReplyDelete
  2. Så utrolig myyyyye lekkert, kunne lett brukt mye penger hos deg ;))

    Ha en fin kveld !!

    -maren-

    ReplyDelete
  3. Blir fruen litt frustrert.... Treng ikkje det veit du. Tenker varene går ut like fort som dei kjem inn !!

    ReplyDelete
  4. å den lunsjboksen!! ♥♥ den skulle jeg gjerne hatt!

    ReplyDelete
  5. Masse fint du har fått inn, Nina! ...fortiden bare titter jeg - skulle ønske jeg hadde litt mer penger. NYDELIGE de glamour påskeeggene! Du har bare Norges søteste butikk, selv om den er liten ღ Klem fra Mette

    ReplyDelete
  6. Gud så masse fint! Skulle virkelig tenkt meg en tur i butikken din. Snd det er for langt og reise. Jeg hardde vel blitt veldig blakk etter en tur hos deg hi,hi..
    Ha en fin dag!

    Klem Ingunn

    ReplyDelete
  7. Hei Nina! Vi holder et lite øyet på "Landliv" rollen vår denne uken, og er i ferd med å flytte over de som blogger om butikk over i riktig roll - "Bloggbutikk".

    Ser at du ikke blogger alt for mye om butikken din, så vi er litt i tvil om å la din blogg ligge videre i Landliv. Hva tenker du?

    Solveig

    ReplyDelete
  8. Så mye fint du har fått inn Nina!!:)
    Butikken din er liten ja,men desto mer sjarmerende er den;)

    Ha en fin onsdag!

    Klem

    ReplyDelete
  9. Åååå så mye flotte varer:))
    Fine butikk bilder Nina.
    Ha en fin kveld.
    Klemmer

    ReplyDelete
  10. Skulle så gjerne vært en tur i denne "lille" butikken din, som rommer så mange lekre ting! Du er utrolig flink som styrer hjem, familie og business på en fabelagtig måte! Vær stolt av deg selv du! :)

    ReplyDelete
  11. Du har fått inn UTROLIG mye fint i butikken! Synd du er så langt unna.

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem fra Bente

    ReplyDelete
  12. Dumpet innom bloggen din, her har jeg ikke vært før.. Kjempefin blogg, og masse fine bilder av nydelig interiør.. En butikk i kjelleren hadde vært flott, du er heldig :)) Jeg følger med videre..
    Klem -Gunn-

    ReplyDelete
  13. eh.. jeg leste nettopp innlegget om "lyst til å starte butikk", og tenkte på det jeg nettopp skrev. Men du er allikavel heldig synes jeg :) men skjønner det er Mye arbeid.. :) klem :)

    ReplyDelete
  14. Oi...Green Gate og smykker vil jeg ha!!

    ReplyDelete
  15. Å, kunne flyttet inn i butikken din :)
    Et lite spørsmål - på bildet av oppslagstavlen står det noen boller i bakgrunnen med riller og hank - hvilket merke er de?
    Ha en god helg!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)