Friday, March 18, 2011

Vinbriller....

Når dagen begynner med at Jr knuser ett glass før du rekker å stå opp, burde en i realiteten få lov å holde senga resten av dagen, men det er ikke noe kjære mor i Paradiset 3, og dagens tusen oppgaver venter...

Så prøver man å se over mailboxen mens Jr står og titter etter biler.
Dessverre passerer det litt lite biler på Nesjestranda på formiddagen, så Jr finner noe annet å kose seg med. Så ett lite minutts stillhet fører til minst 15 minutters ekstrajobb.....
Er det rart jeg aldri kommer ajour med innboksen min?
Så mitt gode råd for å hygge seg på en fredagskveld når en ikke rekker å fullføre fredagsvasken, er å dempe belysningen, tenne noen starinlys og drikke en hel del vin.
Vinbriller er det som skal til for å forandre ett kaotisk, mindre rent interiør til en vakker, intim stue. Lik Ølbriller får en mindre pen dame til å bli som prinsesse Madelén.

Så når man skal ta interiørbilde på stua en fredagkveld en ikke er ajour med noe, må en knipse av de høyeste skapene (Vel og merke ETTER man har tatt bort den eksterne harddisken som står lagret utenfor Jr-rekkevidde, og en knagg ingen aner hvorfor lå der:)
Om denne vin-virkningen er den samme på menn, er uvisst, for min sovnet på sofaen etter ett halvt glass.
Helt greit at perfeksjonisten sovner fra alt i stua, så lenge han holder seg våken på soverommet!
Der er det nemlig strøkent! ;)
God helg!

10 comments:

  1. Må le her, du har en herlig måte å skrive på:-)

    ReplyDelete
  2. Hei, Nina <3

    Kos deg med vinen, og glem dagens strabaser :)

    Ønsker deg en strålende kveld/natt :)

    Klem fra Lolita :)

    ReplyDelete
  3. Le le...!! Vi er vel alle der en gang i blandt! :-)
    Nyt kvelden !

    Klem

    ReplyDelete
  4. He,he.. du skriver alltid godt og tar alt med humor. Godt og se at det ikke er bare her det er noen uhell. Tror jeg må prøve de vinbrillene i kveld!
    Ha en strålende dag!
    Klem Ingunn

    ReplyDelete
  5. Haha, et lite minutt er alt som skal til for en liten pjokk å lage litt småkaos. Kjenner godt tid det der!!:) Blir stadig vekk litt ekstra arbeid... Men that's life, de er nå herlige også disse små rakkerne. :)

    Ha en kjempefin helg Nina, kos deg med familien. :)

    ReplyDelete
  6. Jeg kunne ikke annet enn le. Typisk, ute av øye et sekund, så flyter det. Trøst deg med at det vil bli bedre etterhvert. Han er jo bare den storsjarmøren, lille Leon. Du har noen helt skjønne unger, noe jeg vet du er stolt av. Ha en riktig god helg, uten enda noen uhell, håper jeg.
    Klem fra Kirsten R.

    ReplyDelete
  7. Hehe våken på soverommet. :D

    ReplyDelete
  8. Hi hi, bra innlegg :D Og jorden havnet godt ned mellom lister, kontakter og slikt ser jeg! Litt vårstemning ble det jo ;)

    Heidi

    ReplyDelete
  9. Jeg koser meg svært over dine kostelige og humoristiske blogger! Herlig! Livet er kult!

    ReplyDelete
  10. heheh, hørtes ut som en vondt måte å starte dagen på ;) Også på en søndag!
    Kos deg med vinbrillene!

    Ha en herlig søndag! klemmer

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)