Monday, March 7, 2011

Forandring fryder, -eller knuses!

-Mamma har satt frem ny, spennede pynt på bordet!
-Noe som lager lyd om jeg slenger den i gulvet??
I forrige uke knuste Leon 4 glass fordi de var tomme for drikke, og de lager en sånn fin lyd når de treffer gulvet! Kan legge til at ett av glassene knuste han ved ett uhell da.
Uansett er det greit med eget lager av glass i kjelleren.....
Hos oss har det kommet frem noen vårblomster nå. Og ser du nærmere etter, vil du skimte en nedklippet pelargonia bak gardina. Det er tid for ompotting og nedklipping av disse nå, og her får du mere tips.

Perleblomster og nye lys på spisestuebordet til helga.
Liker å ha ryddig spisestuebord, men kan ikke si at familien er bortskjemt med det. Mamma må ha ett arbeidsbord i husets hjerte, ikke sitte på ett rom på loftet.
Nå sitter jeg og lader opp batteriene til nok en arbeidsøkt, for det vil nok bli lange dager denne uka. I morgen kommer Idun med nye reoler til kjelleren, og vask til vaskerommet, og rørlegger er bestilt.
Gleder meg til litt forandring!
Ha en flott uke alle sammen!
Det skal i allefall jeg ha!

11 comments:

  1. Disse barna;)
    Mini har bare plast innen rekkevidde når vi spiser for når det er tomt kan han finne på å kaste:p
    Så fin stue du har!!

    ReplyDelete
  2. åå du har så fint,och fint foto på dig
    kram Jeanette

    ReplyDelete
  3. Gossin liten gutt. Ikke værst mamman heller;-))
    Du har det veldig koselig!!

    ReplyDelete
  4. Du har det så koselig :-)
    Mange fine ting.
    Brit Eva

    ReplyDelete
  5. PS bildene var tatt i går! ;)
    I dag har jeg pakket ut varer xx

    ReplyDelete
  6. Såååå koselige bilder fra stuekroken din, søte lille arbeidsmannen din som er så skjønn linselus ;)
    Men nå vil jeg ha vår, håper å finne noen vårlige planter når jeg tar en bytur senere i uka !!!!

    Synes det var et kjempefint bilde av deg, Nina !!!

    Klem fra Maren ;))

    ReplyDelete
  7. Hei Nina :)

    Jeg elsker bare stilen din, å synes du har det perfekt. Helt min stil, så fint å se din konbinasjon av det lyse å de gammle møblene dine som du har valgt å beholde mørkt, samt alle de vakre grønne plantene dine.

    Ha en flottings uke søta;)

    klem fra Ingrid

    ReplyDelete
  8. Ja, de er klåfingret i den alderen der... Men herlig unnskyldning da; De lager så fin lyd! :-)

    Stua di er lekker og bildet av deg var veldig fint. :-)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    ReplyDelete
  9. Herlige lille Leon...akkurat som meg han:) Etterhvert som han blir større skal du se han lærer seg å knuse mange kopper og glass - ikke med vilje;)

    Fantastisk nydelige bilder - også det av deg! Burde rammes inn og plasseres på nattbordet til Andreas...! Skulle ønske jeg var like fotogen - skylder (selvsagt!) på kameraene hver gang noen har fått skviset meg inn på linsa, og jeg er misfornøyd med resultatet;)

    Ha en fantastisk flott dag Nina!
    Klem fra Connie

    ReplyDelete
  10. Hei.
    Jeg synes du har en flott blogg, så jeg håper du tar i mot awarden og utfordringen fra meg.
    Ha en fin dag :)
    Hanne :)
    www.villachic.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. MMM I like, her legger jeg meg til som følger. Virkelig lekker stue !
    Hilsen Elisabeth

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)