Tuesday, March 29, 2011

Til deg....

Om noen syns at jeg ikke har vært aktiv på Nettet i helgen, så stemmer nok det.
Av og til syns jeg at jeg skal ha en helt søndag fri, og tenker bare på meg selv og familien min.
Lenge leve egoisten!
Derfor må jeg nok ta igjen på mandag, så denne dagen blir det nok jobbing til kl 03 i natt, minst!
Har nemlig ikke rukket å svare på en eneste mail i dag, bare stempelt innom i full fart her for å nevne åpningstider og at det har kommet enda mere nyheter.
Dagen har nemlig vært tilbragt i barnehagen med tilvenning av Jr som skal begynne der snart.
En ting er i allefall sikkert, -vi gleder oss begge! ;)

Å få jobbe noen timer hver dag, uforstyrret av sabotøren som nå har plukket bort 6 taster fra PC'n min, ser jeg for meg kan være effektivt. Kanskje jeg slipper å ta natten til hjelp?
En kan jo bli litt trøtt innimellom, selv om en hiver innpå med multi-vitaminer og urter opp i mente.....

Bildene i dag (natt...) er utelukket ting du kan finne i butikken min.
Grunnen er at det er nå så fult nede der, at en ikke ser skogen for bare trær.
Små smørebrett i porselen kr 79,- fløtemugge kr 39,-
Klokke kr 189,- vaskeromsskilt kr 139,- (ett igjen)
I tillegg driver vi med ett prosjekt nede i kjelleren som dessverre tar litt lenger tid enn ønsket, men jeg tror det blir bra. Det er i allefall utrolig spennede, og jeg er skikkelig gira!
Bilder kommer senere, -hater å knipse umalte vegger....
Dessverre går det hardt utover sparekontoen vår, for trevirke er altså ikke gratis. Innser at jeg har to valg: jobbe mer, eller spare mer.
Plantebord kr 1645,- (91x39x77cm)

Adirondack-stol kr 1495,-


Stor plakat kr 239,-

Reol i HVIT (har også en i grønn, men den har jeg ikke lyst å selge)


Denne tallerkenrekken har jeg i HVIT og shabby BLÅ kr 998,-

Rosa bollesett kr 398,- Hvitt stettfat kr 229,-

Voksduk kr 149,- pr m.

Serviettholder (inkl rosa stripede servietter kr 69,-



Stor hylleknekt kr 359,- for paret.

Fil de fer-hylle (H37 B2.. cm) kr 298,-

Disse falt jeg helt for på messa!
Nå kan jeg bytte ut de stygge plastkoppene på lampene mine med matchende i metall! ;)
Passer fint i takrosettene også disse,
Tak-kopper til lamper i metall kr 139,-

Sinkhus 9x9x13cm bare, og er kjempesøtt! Kr 95,-

Dette er noen av blondene mine....

Boks med sølvfaget lokk kr 89,- Vekkeklokke kr 198,-


Klokke med striper eller blomster kr 269,-

Lykt kr 159,- lampe kr 349,-

Ny hylle med 12 rom og knagger.

Oppsats fra Jeanne d'Arc Living kr 449,-

Salongbord kr 3990,-



Blomsterfrø i rosa toner: valmuer, staude-erteblomster, Cosmos mm.

Pute i 100% lin Aliment fra JdLiving kr 549,-
Glass med hette kr 55,-, rosa mugge kr 89,-

Legg til bildetekst

"Bok" (hul inni) kr 159,- Lykt i fattigmannssølv kr 198,- Sinkhus kr 95,-

Nydelig quilt med roser kr 498,-

Quilt med ruter kr 498,-






Mini-piskebolle (for smeltet smør eller dressing) kr 75,- Krukke for sleiver og kjøkkenredskap kr (?)



Matbokser, melkeflasker og andre bokser...




Nøkkelskap og stort lyshus

Takrosetter....

Poseholder i lin kr 289,-


Maison-mugge kr 169,-
Såpekopp kr (?) og lavendelsåpe med skrubb kr 29,-
Ikke så fantasifult, men oversiktlig!


18 comments:

  1. Utrooooolig mye fint! Ha en produktiv dag...(natt?):) Klem fra Eli.

    ReplyDelete
  2. Mye lekkert hos deg Nina, og jeg ser du fortsatt har behagelige priser. Jeg kjøpte nettopp skjærefjøla for kr 20 mer, så det gleder meg at jeg vet du finnes:-)
    Det må bli en tur innom med det første.
    Vakre tanker fra K@ri*

    ReplyDelete
  3. Nei herlighet nå fekk eg bare såååå lyst å kome i butikken din! så mye fint!
    Takrosetten var nydelig og alt av smi jern og fil de fer!

    Dååån!

    Ha ein fin dag!klm

    ReplyDelete
  4. Så mange flotte ting! Sender du varer i posten? I såfall lurer jeg på hva målene på smørebrettet på det første bildet i dette innlegget er? ....og gjerne høyden på mugga i det samme bildet - jeg falt for disse skjønner du ;)

    Klem

    ReplyDelete
  5. Har du fotskammel til Airondackstolen og hva koster den ?....skulle hatt 2 stk m. skammel
    Ellers mye fint hos deg for tiden !

    ReplyDelete
  6. Så mye nydelig!!
    Håper jeg en gang kan ta turen innom butikken din:-D

    ReplyDelete
  7. Sukk! SÅ mye VAAAAAKERT!!
    Ja takk til alt!!! ;)

    Du er en mester til å sette sammen og style slike at det ser harmonisk, innbydende og ikke minst FRISTENDE ut!

    Ha en flott tirsdag!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    ReplyDelete
  8. Du har så mye fint i butikken din!!
    Får lyst på mye, la min elsk på salongbordet :-)
    Brit Eva

    ReplyDelete
  9. Kjempe masse fint du har i butikken. Mye der som hadde passe så fint inn hos meg :P Om du fortsatt har igjen det laundry skiltet når du leser dette, er jeg veeeldig interessert :))

    ReplyDelete
  10. Blir fint for minsten å leke i barnehagen, mens mor jobber. Her i gården gikk tilvenningen suverent for begge to (nå er de skolebarn...). Huff! Tiden flyr! :-)

    Lekre ting i butikken!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    ReplyDelete
  11. Hei har du den mini-piskebollen og krukka fra ib laursen i hvitt? Æ sku gjerne hatt flere deler i settet. Har bollesettet, piskebollen, og noen skåler/potteskjulere i hvitt, men e så vanskelig å finne flere deler..

    ReplyDelete
  12. hei hei.
    Da har jeg endeldig fått min egen blogg og du er en av bloggene jeg har gledet meg til å kommentere. Har fulgt deg lenge og ditt pågansmot å evne til å stå oppreist er virkelig motiverende for andre!!! Først av alt tenker jeg på innleggene du skrev ang "alle de fine tingne2 du har i huset. enkelte mente at det var jo lett for deg, siden du bare kunne ta litt her og der fra butikken din....men du, du svarer på en grei og flott måte at du har spart i mange år, samt at du kan jo ikke bare ta ting for da tjener du heller ingneting.....og det erjo sant!!
    du sto oppreist og svarte på tiltale selvom du nok også va skuffet!!!
    Så jeg neier og bukker for deg!!!
    sånn ellers må jeg få skryte av bloggen din. Kjempeflott og inspirerende,,,men sånn vaskerom du har klart å få blir jeg bare nødt til å se på i laaang tid fremover. Så nydelig da.
    Der fikk jeg sagt det jeg ville si nå. Riktig god kveld og de beste ønsker fra bollapinnsvin

    ReplyDelete
  13. Så fantastisk mye fint!!Nå når de værste mnd er over gleder jeg meg til å titte litt inn igjen for her var det MYE jeg kunne tenkt meg:))
    Ha en fin kveld
    Klemmer

    ReplyDelete
  14. Hei

    Skulle ønske jeg hadde et snev av all den kreativitet, aarbeidsomheten, inspirasjonen, gleden, familie som støtter og står bak deg i alt du gjøre.

    hilsen en ensom som titter innom hver dag men aldri har råd til å kjøpedet fine du har.

    ReplyDelete
  15. Det vakseroms-skiltet,"Laundry, help wanted"... Kan det gå an å bestille det av deg og be deg sende det? Jeg falt pladask... Jeg bor i Trondheim jeg da...
    Utrolig masse lekkert hos deg, så synd du ha butikk så langt unna :o(
    Ha en fortsatt fin uke,
    Laila

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)