Friday, December 4, 2009

Enda flere nyheter....

Skulle egentlig blogge om noe annet enn butikken i dag, men timene fløy avsted og dagslyset forsvant....
I butikken har jeg så bra med lys at bildene blir bra alikevel, for blits er bannlyst på interiørbilder!

Siden jeg fikk en kasse med nyheter i dag også, få jeg legge ut bilder av det i steden. Huset mitt flyr jo ingen steder!
Linpute med engler trykket på silke og rimelige rammer.
A4-bilder trykket på bomullspapir.
Og servietter med engler.
Disse serviettene har julemotiv da, og alle kommer fra Sagen Vintage Design.
Nytt skilt kr 139,- og kopper med enten Tea eller Coffee tekst på emblemet.

Og flere trykk fra Sagen Vintage.
Jeg prøver iherdig å komme ajour med førjulspyntingen, men jeg har litt problemer med den der tiden. Den går litt for fort, men sånn er det vel når man koser seg hvert minutt....
Å ha butikken inne i huset når man har små barn er bare genialt! Leon elsker å være der inne, han bare ser og ser, og ser veldig fornøyd ut.
Har også pakket og sendt 4 pakker i posten dag, og sendt en diger bag med varer til venner i Orkdalen. Utrolig koselig dette her, så jeg håper det er liv laga med denne butikken.

Vurderer søndagsåpent i helga, men tror jeg sier bare at om noen vil komme å se, eller handle får de kontakte meg. Skulle ha vært i skogen en tur og sett om jeg kan finne noe mose til dekorasjoner, og luftet meg litt. Vi får se.
Ønsker i alle som er innom en flott helg, og ønsker dere hjertlig velkommen i Paradiset. Jeg blir nok å finne hjemme hele dagen i morgen, pendlende mellom butikk og kjøkken. :) ( jeg og jentene skal bake)
Natta!

7 comments:

  1. Hei på deg.
    Enda mere fint ja. ;o) Føler på meg at dette kan bli dyrt. hehe...
    At butikken din kommer til å gå bra,ja det tror jeg. Du har i allefall fått en pangstart. :o)
    Du har jo så mye nytt og spennende.
    U go. ;o)
    Klem Simone

    ReplyDelete
  2. Mye fint her Nina !! Ja om ikke det er liv laga for din butikk, ja da skjønner jeg INGENTING..
    Du er en stor innspirasjon for meg, og min lille drøm om en egen liten krambod, føles litt mer oppnåelig når jeg ser hva du har fått til hos deg. Helt utrolig med en så flott butikk i ditt eget hjem !! !!
    Tipper jeg står foran en enorm ryddesjau på nyåret for å se om jeg finner et egnet lokale bak en mengde med esker,kasser og poser fylt med ting/lopper ?!!? ;)
    Ønsker deg og dine ei flott helg, og håper du får luftet deg litt med en liten skogstur.. Det anbefales på det varmeste, deilig med et lite avbrekk i naturen !!
    Hilsen fra nord.

    ReplyDelete
  3. Skal si at du har mye flott i butikken din! Ha ei fin adventstid!
    Hilsen Ruth

    ReplyDelete
  4. God helg til deg og , var en tur innom Karamell en dag ...stod og kikket på de serviettene !
    Men så tenkte jeg :venter heller kjanskje Nina får de inn!
    Åser man det , der har de kommet.

    ReplyDelete
  5. Har du mange ulike servietter med Sagen-motiver på?
    Jeg er vill etter vakre servietter!

    Viser en fin serviett på innlegget mitt idag. Den fikk jeg på vår lokale gavebutikk.

    Kunne svært godt tenke meg noen fra Sagen. Liker best de som har litt du turkis farge på motivene.

    Hilsen Marit

    ReplyDelete
  6. Hei Nina, søsteren min fra Molde var her i helga, hun tar med seg noen venninne og stikker innom deg1 HAdde lest om deg i RB også! :-) MYE fint, smelt...Klem, MArianne

    ReplyDelete
  7. Hei Nina! Her har jeg ikke vært inne før. Så utrolig flott hus dere har, og nydelig butikk også.

    Marianne:o)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)