Wednesday, April 4, 2012

God påske....?

Bare noen bilder i kveld. Er egentlig litt tom for ord....
 Sikkert noen som syns det er godt også.
 Utallige strømbrudd de siste to døgnene stikker kjepper i hjulene for jobbingen min, og grunnen er den forbanna snøen. Den koster meg dyrt på mange måter, så jeg er egentlig ganske lei.
 Bra det er ferie snart, -selv om jeg skal ha åpent litt på helligdagene.
En har lov til det når man selger planter, -men det er nok ikke det jeg vil selge mest av nå.....!
 Charlottes lille kylling troner på peishylla, mens de er hos tante og bestemor i Trøndelag. Veldig godt at det er null krangling i huset, men jeg syns jentene mine er søte også da. Det er nå akkurat 50 dager til vi reiser til Tyrkia med min gode, gamle venninne fra Molde. Fint å ha noe sånt å tenke på når det har kommet over en halv meter snø ute på to dager.
God påske!

5 comments:

  1. God påske til deg og dine, Nina =)

    ReplyDelete
  2. Skjønner deg meget godt ang snø nå på denne tiden av året...
    Den kan komme når det er vinter, og ikke når vi er klar for vår og varme :(
    Har akkurat vært på Canariøyene en uke, og herlighet så deilig det var :))
    Om 4 uker går turen til Rodhos, og som deg, gleder jeg meg til en tur i varmen (atter en gang) !!

    Trekk pusten dypt og overse dette hvite som ligger ute :)
    Ha en superfin påske !!

    Klem Heidi

    ReplyDelete
  3. Uff, kjedelig at det skal komme så mye snø!!! Håper den blir fort borte igjen :)

    Ønsker deg en god påske :)

    ReplyDelete
  4. Nydelige bilder :)
    Ønsker deg og dine en riktig god påske :)

    ReplyDelete
  5. Hva???? Er du tom for ord??? hihi Hva skjer bert??

    Ha en trevlig påske da. :o)

    Klem Simone

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)