Tuesday, October 9, 2012

Trivelig besøk!

Da jeg omsider fikk somlet meg på jobb i dag, sto det en askjett med mat og ventet på meg...
 Fikk nemlig beskjed i forrige uke at Marianne fra Balke gård kom innom i høstferien.
-Ta med lunsj, skrev jeg tilbake, -om mente selvsag at de kunne lunsje her!!!
Men det var jeg som fikk mat da, -noe som i grunnen passet meg helt perfekt, for jeg hadde ikke spist siden frokost! ;)
Fikk også en DIGER bukett med roser, men ser at jeg midt i forvirringen, har klart å klippe hodene av de på bildet her! (var så opptatt med at Charlotte skulle flytte bena sine! Nei, ikke speilrefleksen min, så det ble litt uvant!)
 Utrolig koselig med besøk, og Marianne insisterte på å ha med de stygge plastposene mine, med hennes nyanskaffede varer. (-Nina, se til å få i påfyll av fancy-poser igjen!)
Hatt en flott dag! :)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)