Wednesday, January 9, 2013

Oppdatering & butikk-bilder!

Travelt om dagen, for det er januar og mye som skal ordnes.
 Varetelling, bestillinger av varer som skal komme TVERT, booke fly & hotell til messa, betale avglemte regninger fra desember, bestille ny skriver sånn at regninger ikke blir avglemt igjen (de som har kommet på mail) og sørge for at butikken er i rett gange, les: Salg, tilbud & rydding av lager.
 Har fått god hjelp i butikken av min gode venninne, Sati, så fremtiden ser lys ut. :)

På hjemmebane ser også ting lysere ut, da problemer som har vedvart i mange år, endelig har fått en slags løsning. Alt er ikke perfekt, men livet har sine utfordringer. Fremover har jeg iallefall muligheten til å bruke mer tid på ungene.
Bildene i dag er fra butikken min.


Lamper og gardiner er noe jeg satser på i januar! ;)
Mange flotte trådgardiner/blondegardiner har kommet denne uka, og flere kommer!
Men nå er det Revenge på TV3! :)

1 comment:

  1. Hei!

    Jeg har sett at du har en sinkbalje i butikken din. Hvordan kan jeg få kjøpt den?

    Min Mail er chesterfledt@hotmail.com

    Mvh lise

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)