Monday, April 1, 2013

Det går fremover....

Gikk litt lei av maling i dag, så jeg har vasket og stæsjet litt på stua. 
Søteste Maria'en min har skrudd på knotter og håndtak på tv-benken igjen, og vi er enige i at dette ble bra! (Har igjen å skrape bort maling fra glasset da) 
 Jeg har bestilt stoffprøver til nytt trekk på sofaene våre, for ene glidelåsen på de hvite trekkene er gåen, + at den har noen flekker som ikke går bort.
 Tv-kroken begynner å ta seg bedre ut nå, hadde vi bare blirr kvitt den der Playstation2 som står ved tv-benken og aldri har vært brukt til spilling. Her i huset foretrekker vi brettspill, da det er så koselig <3 nbsp="" p="">
 Har ny skjerm på Titus-lampa mi. Liker så godt disse nye skjermene, vi har de i flere størrelser.
 Andreas har fått på plass igjen kjellerdøra, men tror du ikke at han snudde døra FEIL vei da(!) ;)
Så nå må jeg frem med pussemaskina og malekosten igjen.... sukk....
Gleder meg til å få "nytt" kjøkken, og ny farge på veggene! :)
(Gleder meg derimot IKKE til å male taket her da! Blæh!)



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)