Sunday, April 14, 2013

Min GODE hjelper!

Årets fineste dag, og T-skjorte-haging!! ;)
Etter ett par kilometer med maling av hylleplank, fikk jeg omsider slippe ut. Er personlig møkkeli av hyllene på spiskammerset, som lages av gulvbord for at det skal tåle vekten av ett tonn med mat. 
I morgen SKAL de opp, og ikke stå parkert utover hele kjøkkenet mitt hesjestaur etter ett jordskjelv.
 Det er altså ikke mye som blomstrer i hagen min enda, for snøfallet og frosten på ettervinteren har ikke fristet de til å stikke nesen opp av den kalde jorda. Der snøen forsvinner først, -inne ved husveggen, har jeg plantet blåveis og krokus. I år skal jeg også sette ned noen snøklokker oppe i fjellveggen bak huset. der ligger ikke snøen på denne tiden av året.
 Leon hadde tydeligvis bestemt seg for å bruke mammas trillebår, som da var full av rusk. Den biffen fikset han fint, han er da tross alt 3 1/2 år! ;)
 Siden mamma har brukt opp nesten all sanden i sandkassen hans, har Leon funnet ut at han like godt kan grave opp mammas blomsterbedd.....(!)
Jeg tror jeg tar ut støvsugeren jeg, altså! ;)
Det er en stun til dette beddet ser sånn ut igjen.....(!)
 (Ja, det er faktisk det samme...)

Dette er ikke arbeid, men terapi.....
Ser dere til høsten! ;)




1 comment:

  1. Vakker hage du har, gleder meg til nye bilder fra i år :-)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)