Tuesday, September 10, 2013

Nyhetene strømmer på....

 Bare en liten hilsen fra sofaen i Paradiset 3, før jeg sleper meg i dusjen og stuper i seng.
Sati har 3 uker ferie, og jeg er stort sett alene på jobb denne uka. Emilie kommer innom etter skolen, heldigvis for høstvarene strømmer på.....
 Det har kommet 4 paller med varer siden i går, og den siste pallen står midt på gulvet og venter på meg i morgen. Jeg liker å plassere varer i butikken, så jeg skal nok kose meg.
Vi fikk to nye speil i dag, -her er det i sølv, men det kom også i hvitt.
Krydderier, te, marmelade og godsaker fra Nicholas Vahe kom også i dag, og om du ikke har prøvd noen av disse varene, anbefaler jeg å prøve. Min familie er hekta, og NV's kryddersalt står på bordet hver dag.

 Kaffesirup.... :)
På hjemmefronten skifter min kjære mellom å skru på sin nye, steingamle traktor og snekkere hagestue. Taket har vært NOE forsinket, men skulle sendes i dag, så da er det bare for meg å male takdragere.....
Sukk, -akkurat DET jeg hadde mest lyst å bruke uken til! :P
Kommer nok mer oppdatering av ett eller annet herfra snart. I kveld er det seng tidlig! ;)


1 comment:

  1. Så fine ting du har i butikken din :)
    Jeg liker også å lese bloggen din!
    Klem Bjørg

    http://menneske-ogliv.blogspot.no/

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)