Thursday, September 26, 2013

Vil du bli med meg hjem....?

Jeg har formelig bodd på jobben denne uken, så det MÅ bare bli ett innlegg derfra.
Vi forandrer til stadighet, for jeg elsker å høre kommentarer om at folk liker å se noe nytt hver gang de kommer innom. 
Enkel, rimelig sjeselong-sofa. Kr 4370,- 
Vi får jo nyheter inn nesten hver dag, og det er veldig gøy å dille og ordne....

Tallerkener til halv pris! :) Mitt nye bestikk (KVALITET!) og ny spisebrikke.
Mye fint....
Endel har også blitt med hjem, og derfor kommer det nye bilder hjemmefra, men jeg må bare få bort en million legoklosser, og sofatrekk til tørk....
Antikt bilde selges pga plassmangel i eget hus.... Lampe kr 1495,- + hengende prismepynt, om en vil ha med det.
Vasker hus for harde livet, fordi jeg har bursdag på lørdag, og får besøk av noen venner. Kjenner at det jeg ønsker meg aller mest bortsett fra en trivelig kveld er en god massasje.....
Tykt strikket pledd (strikket med dobbel tråd) MÅTTE bli med meg hjem i går....
Jeg er innmari sliten, og egentlig helt tom i hodet. Hadde mye på "tunga" i sta, men måtte vente til Andreas var ferdig med PC'n sin. Nå er alt glemt.... SORRY!
Stok klokke 70cm med 3 urverk, kr 749,-
Fortsettelse følger.....

3 comments:

  1. hva koster tallerkene og hva har du middag og suppe eller lunch tallerken?

    ReplyDelete
  2. Fy søren, så mye fint!! Gleder emg veldig til samling i Molde i oktober;) Tror jeg tar en tur innom i lunsjen:) Gratulerer med dagen som kommer! Smil og glede og beundring fra Marianne

    ReplyDelete
  3. Lurer også på pris på tallerknene? SÅ mye fint :-)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)