Sunday, September 22, 2013

Skitt, slitt og masse dritt.

Jeg har som vanlig brukt store deler av fridagen min på å løpe rundt med støvklut, samt passe på at støvsugeren får nok mat. 
Når jeg vasker så grundig som i dag, og alt havner midt på spisestuebordet før det skal tilbake, eller bytte plass, kjenner jeg hvor lei jeg er av huset mitt.
Jeg er så utrolig lei av alt som er i skitten hvitfarge, og av ting som er slitt fordi det skal være "shabby". Jeg vil ikke ha shabby lenger, jeg vil ha glamour! :) 
Måtte bare ta med meg denne puten hjem fra butikken, -selv om den ikke skal bo i glassverandaen min, prøveligger den bare her.
Mye byttes ut, for jeg kjenner at forandring FRYDER. (Noen kan si at nå må Nina flytte inn fra hagen sin snart, og derfor kjøper hun seg ny lykke inne. Traff spikeren der, gitt!)
Det er folk som bor i huset mitt.
Derfor hender det at det ikke alltid er like ryddig, og at det står en askjett på bordet, eller at en liten tv-slave okkuperer motivet.....
Og, ja, jeg skal kjøpe meg ny sofa! ;) (denne har hull, og ett gåent glidelås, lite glamour, altså! ;)
Ha en fortreffelig uke!

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)