Saturday, June 14, 2014

Ett skritt lenger....

Jeg fikk grunnet veggene i hagestua i kveld, -slik at intrykket ble en smule bedre....
 Selvsagt skal både gulv og takdragere også males, men det skal opp noen profiler her og der, slik at det blir litt penere først.
Gulvet skal vi skifte, men jeg har sagt at det får vente noen år, da det er tusen andre ting som er MYE viktigere ett det. I mellomtiden maler jeg det grått, og igorerer det bare!
I morgen begynner vel Andreas på vindusforingene, -han har fått beskjed om at jeg vil ha brede vinduskarmer!
God helg!


2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Hagestuen deres blir kjempeflott!
    Vi holder og på med vår utestue,å du får et glimt av den i det siste innlegget mitt:)
    Ha en fin helg videre!
    Klem Caroline

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)