Wednesday, June 25, 2014

Sånn er det å drive butikk.... -ikke alltid gøy!

Det kjedelige å komme på jobb på mandag og se at Emilie har solgt det siste store speilet som hang over spisesofaen er solgt, og en vet at en selv må henge opp ett nytt ett......
Man er jo glad for salg, -men.... *Ler*

 Heldigvis mener jeg at forandring fryder, og vips kom ett nytt speil opp på veggen!
Det det sto (på gulvet), hang jeg ett lite ett i samme serie, -som vi ikke hadde hatt plass til.
 Måtte ta ett bedre bilde av lysmanskjettene. De kan du kjøpe HER!
 Denne flotte bordlampen har vi også fått forespørsler om!
Jeg har nå lagt den ut HER, -eneste jeg mangler er den totale høyden, for det husker jeg ikke i hodet. En klarer å forestille seg det litt ved å se størrelsen på min gamle mobil da!
 Denne lampen ønsker jeg med da! Den er fra Riviera Maison, og jeg syns den bare er SÅ fin! Ligger dessverre ikke i nettbutikken, men kan sendes om det er ønskelig (ring eller send en mail)
 Disse rosene (som er mer rosa enn de ser ut på bildet,) kan kjøpes HER!
 Om ikke lenge kommer møblene våre fra egenimporten vår!
Jeg legger ut hele utvalget inne på nettbutikken, slik at det er oversiktlig til enhver tid hva vi har på lager. Møblene må hentes i Molde, men vi har også muligheten i hjemkjøring i distriktet, evt å levere til Trondheim en gang pr måned, om det skulle være interesse for det. HER ser du de møblene jeg har rukket å legge ut! (Mer kommer!)
 Andre møbler som vi leverer er følgende:
Stol MED pall kr 5490,
(Denne kan leveres på døra til deg!)
 Salongbord:
Kr 6790,-
Serviettene finner du HER og gryteunderlag HER!
Vannkaraffelen HER og vinkaraffel HER!


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)