Monday, June 30, 2014

Så fornøyd!

Vi har både fått til å kose oss, og har jobbet endel i helgen, så jeg kjenner meg rimelig fornøyd.
Ferdig er vi ikke, men jeg begynner virkelig å se enden innendørs. -Om man ikke tenker på alle de 128 glassrutene jeg må male rundt da.... 
 Selv om flere sa til oss at vi ikke trengte vindu i bakveggen, siden utsikten er rett i fjellveggen, angrer vi ikke i det heletatt. Skal plante mer blomster der, og lage ett levende maleri, jeg.
-Plankene er for å holde vinduene på plass, da de ikke er festet enda.
Karmer og omrammingene her har Andreas laget til gamle vindusrutene. Syns det er bra til en som er utdannet skogsarbeider og minerydder jeg da....
I vinduene i front har Andreas laget 21cm's dype vinduskarmer til meg, slik at jeg får plass til mye blomster. Han skal ha på lister under karmene også. Dørenlistene er ett eget kapittel....
I morgen må jeg nok tilbringe noen timer her med malekosten, -før jeg skal inn og se på Grønn Glede og se hvordan innslaget fra hagen vår ble på tv.  :)


2 comments:

  1. Så utrolig fint!! Knallbra!! Og gratulerer med morgendagens tvinnslag!! Pakker for Italia, men tar det opp! Nødpass og sunblock er pakket og klart;)) solkrem og kommer innom i sommer:)

    ReplyDelete
  2. Det blir superbra :)
    Digger de stukatur(?)listene, de blir kronen på verket :)
    Så et glimt av en hage og et badekar jeg dro kjensel på i et reklameinnslag her om dagen ja,
    så alarm på mobilen er lagt inn for å huske det :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)