Wednesday, August 12, 2015

Samarbeid er tingen....

Min kjære har vært ute og jobbet i hele dag, for vi har hatt betongbil her, og har støpt bade "veranda-kjelleren" og bak uthuset.  
Selvsagt var han sulten da han kom inn....
 Så mens jeg dekket bordet, stekte han egg og varmet ciabattabrød.
Fikk bruke noe av det nye fra butikken min, og det er alltid festlig med noe nytt. Har forelsket meg sånn i denne hvite serien fra Riviera Maison, og liker så godt at de har den kvaliteten jeg trenger siden jeg alltid slår skår ut av porøs keramikk når jeg tømmer/fyller oppvaskmaskina.
 Er jo kjent for å være effektiv jeg, men også innmari klønete....
Blir ikke mindre klønete når jeg drikker vin, derfor syns jeg disse glassene er GENIALE, fordi de er av plast!! ;) Du må faktisk ta på de for å kjenne det!
Dette møtte meg da jeg kom tilbake på kjøkkenet etter at jeg gjorde ett jobbærend! Flinke mannen min hadde også stekt tomat til meg. Mmmm...
Ha en fantastisk aften!

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)