Friday, June 7, 2019

Er livet så idyllisk?

Av og til ser livet så idyllisk ut....
 Kos & hygge......
 Det gode liv.....
 -Men ER DET DET???
5 minutt på rumpa i bakgården og jeg holder på å tørne. 
-Det er jo SÅÅÅÅÅÅ kjedelig!!! 😬😬😬

Nei, gi meg heller en spade og en trillebår, eller en bøtte i krisetilfeller, -alt er bedre enn å sitte på rumpa!
 Jeg må liksom kreere noe.....
-selv om ikke alt ser like bra ut med en gang...
Blir det ikke så værst etterpå 😊 (vet det gjenstår en bit, men der skal jeg gjøre noe annet.)
 Men det er altså sånn jeg lager stiene. Graver 40cm ned, fyller med grov pukk (eller som her stein, da jeg mangler pukk her hjemme) Så singel og sand. Steinene hamres nedi sanden med gummiklubbe.
 Etter to år er ikke sanden like fin i dette fuktige mosevokseklimaet, men med en stålbørste koster man fort bort mosen, og fyller etter med sand. Også lurt å gå over med stiv kost et par ganger i året for å hindre at ting gror. Det er allikevel enklere enn å klippe plen 😊
 Mye bedre for skapergleden og fysikken, enn å ligge i bakgården å stirre ut i luften.
 PS Jeg må nesten innrømme at jeg liker å lese bøker da, -så da girer jeg ned. Ulempen er at da stopper jeg ikke før boka er slutt. Helst kl 05 om morgenen....


PS Kopper & oppdekking finnes i nettbutikken min: Paradiset Interiør





No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)