Sunday, January 25, 2009

Dødsfin dør!

I flere år har jeg visst akkurat hvilken dør jeg skulle ha i mitt fremtidige hus.
Jeg hadde klippet ut ett bilde av den fra ett blad, og jeg hadde liggende leeeenge i en krukke i vinduskarmen på kjøkkenet. Men under flyttingen (evt. litt før) forsvant den.
Jeg har googlet og lett etter maken siden i sommer, men ikke funnet den "perfekte" før i kveld.
Her er den:
Den koster 16 000,- altså litt mer enn jeg syns en ytterdør er verdt, men må man, så må man....!
Det er flott med doble dører også, men vi har ikke plass til det hos oss, dessverre.

Nesten flaut å vise frem vårt beskjedne inngangsparti etter det bildet over her....
Huset vårt skal bli hvitt, og klatreplanter skal slynge seg oppover veggene her.
Blir nok litt penere med drømme-døren min også! (Den nåværende er oppskrapet av den forrige eierens hund)
Vi skal vie vinterferien til oppussing i år, for da er barna borte, og vi kan leve på frossen-pizza og rote maling over alt!
Klem!

8 comments:

  1. Nydelig dør.. Den likte jeg :)
    Syntes inngangspartiet deres var flott jeg :)

    Og med deg som er så flink med blomster så kommer dettil å ble enda mere lekkert :)

    Klem,Kari

    ReplyDelete
  2. Virkelig en skjønn dør du har funnet Nina :) Inngangspartiet deres er da supersjarmerende! Døren passer perfekt inn og er også samtemt med det som er innenfor døren.

    ReplyDelete
  3. Himla fin med de mønstrede partiene.. det der blir lekkert..

    Kos dokker med maling og "fridager".

    ReplyDelete
  4. åhhh, nå fikk jeg utrolig lyst på dobbel dør i inngangspartiet mitt.

    ReplyDelete
  5. Tundøren er kjempeflott Nina. Vi skal jo også etterhvert kjøpe ny ytterdør og det er neimen ikke så lett når det er så mye lekkert å få tak i.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Jeg må berømme deg for å være ganske så systematisk! Du har ikke jobbet for mye, at det er derfor du er så trøtt?

    ReplyDelete
  8. Hei!

    Kjempe flott dør! Veldig koselig inngangsparti du har:-)

    Bloggen din er nydelig, må tilstå at jeg besøker den ofte.

    Ha en fin uke!

    Klem fra Augusta.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)