Tuesday, February 9, 2010

Verpetid....

Som vanlig har jeg ikke helt snøring når bevegelig helligdager kommer, derfor tenkte jeg for ett par dager siden at jeg kunne dekorere noen påskeegg i påvente på at mere oppussings-penger skal komme på kontoen. Ser liksom for meg at påska kommer mens jeg står og sparkler tak, slik at slettes ikke har tid til å tilby kunder noe egenprodusert....

Men det ble da ett par egg, og noen fyrstikk-esker.
Alle eggene har fått teksten Fra Hjertet i år da, greit med noe nytt. Fjær er visst trendy i år, så jeg må vel ta meg en tur på gården og ribbe hønene til onkelen min senere! ;)

Må vel stikke på en seriøs handel snart også, for jeg har ikke mange eggene igjen. Fjærene er også noe jeg har hatt liggende, men er nærmest tom nå.
Får jeg sms fra Schenker i morgen om at det har kommet pakke til meg, stikker jeg en tur til byen, for jeg har ikke lyst å vente EN dag lenger så de varene fra Mathilde M. Innmari kjekt å pakke opp de, for alt dufter så godt! Til og med det som ikke skal lukte, fordi de har reist sammen med parfymerte varer. ;)

Forresten så har jeg en hendig liten tilføyelse å komme med!
Noen i denne tullebyen har fått det for seg at jeg ikke liker at konsept-butikken Riviera Maison har kommet til Molde!
Angivelig pga konkurransen.
Tåpelig vil alle som er godt inne i interiør-bloggenes verden si, for stilen jeg kjører i Paradiset er ikke den samme som den Riviera Maison har! Selv elsker jeg denne New-England stilen, men den passer ikke så godt i huset mitt, hvor jeg kjører en mer romantisk, cottage-stil med Madicken som gammelt forbilde.
Hadde jeg derimot hatt ett hus helt nede ved sjøen, men brygge og båthus, da hadde det blitt RM for fulle mugger.
Jeg hadde heller aldri fått forhandle RM i min butikk på 6 kvm, og de i Molde kan heller ikke ta inn noen av mine merker, så hvordan blir det konkurranse??

For jeg håper da at kundene vet hva de vil ha!

Klem fra


Som liker å være en fordomsfri person, med ett stort hjerte og en samvittighet jeg er stolt av!

17 comments:

  1. Hei Nina !!

    Helt utrolig hva folk kan få seg til å si, tydeligvis noen som ikke har peiling dette da !!! Skjønner ikke at noen gidder å bruke energi på sånt tull, når de heller burde juble over at det faktisk finnes mere enn en interiørbutikk !!
    Jeg heier på deg Nina !!

    Klem fra nord !!

    ReplyDelete
  2. Det er så irriterende at noen må gå irundt og spre dritt om andre. Men bare prøv å ikke bry deg:)
    Hilsen meg som handler både hos deg og hos RM :)

    ReplyDelete
  3. For noen flotte egg du har laget..Må vel kanskje snart begynne sånn smått jeg og..Flere som har begynt og. Og Mathilde produktene lukter herlig, har ett par rundt i huset ja..Ville ikke brydd meg med Rm, er jo helt forskjellige konsept og varer, plass til alle..Klems

    ReplyDelete
  4. Heia!
    Så fine de eggene ble;)
    Du vet at denne "dame verden" er vond... Det er den fra jentene er små... Misunnelse og vondskap!! Jeg syns denne blogg verden har endel mørkesider!! Av og til skjønner jeg ikke noe her inne...
    Du vet folk er tøffe foran en data skjerm og "anonyme". De hadde aldri vært sånn face to face!

    Vi hever hodet og vet hva og hvem vi selv er!!

    Ha en fin dag!

    Ps: jeg håper at jeg ikke får mere varer på ei stund!! Her er det fullt!!!

    ReplyDelete
  5. Va noen fantastisk flotte egg du har laget :) tror nesten jeg må igang med å lage noen selv:)

    ReplyDelete
  6. Kjempefine påskeegg!

    Ha en fin dag. :)

    ReplyDelete
  7. Det virker heller som om noen er grinete for at det er du som har åpnet butikk! Sånne som gleder seg over å spre falske rykter hører hjemme i umoden-land!

    Ellers skulle jeg gjerne ha vært med på oppakkingen av duft-varene! -det høres ut som en opplevelse i seg selv!

    Søte egg!!

    ReplyDelete
  8. er bare innom med en klem og for å ønske deg en fin dag ;)
    har forresten bare 1 sett igjen med salt & pepper..koster 49,- pr.sett..
    klem Anne♥♥♥

    ReplyDelete
  9. Er butikken berre på 6 kvm? Så koselig! Dei som veit kva dei vil ha, veit at det er forskjell på den eine og den andre stilen. Personleg synest eg Riviera Maison har litt for mykje skrift på tinga sine, nesten alt! Sjølv svergar eg til den skandinaviske landstilen.

    Egga dine var kjempefine. Dei får du nok lett solgt unna.

    ReplyDelete
  10. Hei Nina!
    For noen nydelige egg du har laget.. sånne skulle jeg gjerne ha hatt :)

    Så massa rart noen mennesker får seg til å si.. Dette må jo bunne i missunelse!
    For din butikk og dine varer kan ikke sammenlignes som konkurrent til RM. Det er jo ikke samme stilen i det hele tatt!


    Stå på, Nina.. Dette kan du :)

    Ha en fin Tirsdag, og kos deg med de nye varene som kommer! Gleder meg til å se bilder!

    Klem Solveig

    ReplyDelete
  11. Kjempefine påskeegg!! ☺ Lurt å vere tidleg ute ja, plutseleg er påska her ☺
    Kanskje eg og skal hive meg rundt med litt påskeegg pynting☺

    Klem M ♥

    ReplyDelete
  12. Flinka!

    Nå satte du griller i hue på meg også. Så nå skal det lages egg...En dag...hehe

    Ja gleder meg også til Mathilde M.

    Ha en sabla fin dag! ;o)

    Klem fra meg ;o))

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Huff ble litt feil prøver igjen.

    Nydelige egg, hadde vært fint med en "how to do" for meg som ikke er så flink til sånt hihi.

    Ha en fin kveld

    ReplyDelete
  15. Hei hei.. så vakre egg du har laget:)Inspirerende! Lurt å begynne så tidlig når du vet du får hendene fulle framover.. Lykke til videre med butikken.
    Klem Ingunn

    ReplyDelete
  16. Flotte egg ! Ja, eit lite blunk eller to så er plutselig påske der....

    ReplyDelete
  17. Hei Nina...kanskje du som har så spennende nettbutikk får inn akkurat det jeg leter etter? Er på utkikk etter gamle urskiver..eller som ser gamle ut. Kommer det inn hos deg utover? Klem fra Maliva

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)