Friday, May 6, 2011

Forandring fryder!

Jeg har byttet ut noen hyller i butikken og laget litt etterlengtet miljøfornandring.
-Ja, vi hadde en dag uten sol, så jeg måtte finne noe annet å gjøre enn å grave i hagen.... ;)
Hovedgrunnen til dette innlegget er at Facebookprofilen til butikken min er ute å kjøre, og innleggene jeg poster forsvinner fortere enn hybelkaninene i støvsugeren. Så mens mna venter på at ting skal rette seg, slenger man ut litt reklame i bloggen i stede.
Ble så fornøyd med denne hylla i butikken!
-ikke er den dyr heller ;)
Denne lille lylla fra Bloomingville koster nå 298,-
Nedsatt med over 45% fordi jeg har det litt trangt på mitt nye, mye mindre lager.....
Utvidelsen av butikken lar vente på seg, især når en skal få med seg hele 3 konfirmasjoner på 2 helger....
Men det blir nok snart da, -skjønt da er jeg sikker tom for disse lampene, for jeg har endel forhåndsbestillinger av de, da jeg har blitt spurt om jeg ville ta de inn.
Prøvehenger på stua mi, men skal plasseres i gangen. (liker å se ting på avstand, så jeg må vente til noen kan holde den opp for meg på veggen min der ute)
Her er det enkle utgaven, som jeg nok har bestilt for få av.....
(Må ha noen av de selv!)
Vegglampe kr 639,-
En hylle jeg ikke har fått inn....
Den er fin til kjøkkenet, -og egner seg fint til tørkerull, men jeg syns den også passer til klosettpapiret på badet. Om du er en av de som kun har tid til å lese når en sitter på do, kan du legge avisa i hylla.... ;)
Slik ser den ut "naken":
Hylle kr 269,-
Har også hengt opp ett glasskap nede nå, men måtte montere oppheng selv...
Ikke alltid like enkelt når man bestiller varer fra ett lite bilde, for ofte overraskelser. Jeg tenkte dette skapet ville passe fint til å henge på ett lite bad, men da må det jo henges opp....
Heldigvis er jeg ikke helt tapt bak ett mål, så jeg fant to oppe i en skuffe og monterte de selv.
Glasskap kr 798,- (med eller uten oppheng)
Under her står det faktisk en vedovn, men den er ikke i bruk! ;)
Nøkkelskap kr 279,-
Bilde med engler 279,-
Nei, jeg kan ikke bruke så lang tid på dette, for det er fredag og jeg har en bunad, og ett hus og gjøre klart til helgen.....
Hvitt sinkhus kr 149,- kunstige snøklokker -50%
Litt miljøbilder fra en stappfull butikk!
PS hyllen til venstre selges også til nedsatt pris, da dette er den siste som er igjen, og jeg har flere hyller på lageret i andre modeller.
(Nedsatt med 30% Nå kr 1377,- PS håndmalt!)
Påfyll av Green Gate kommer snart, men jeg har enda noe igjen av både Claire Multi og de nye seriene.
De lilla blomstene er av frostet glass, og har i tillegg små diodelys.
NB Åpent til kl 18.00 i kveld, men i morgen må jeg stenge da både jeg og min hjelpsomme søster er i konfirmasjon. Søndag har jeg åpent 12-14.00 da, før vi fyker avgårde i enda en konfirmasjon.

God helg!

11 comments:

  1. Ohhh jeg vil gjerne bestille 2 slike vegglamper med plass til en pære :) Vet du hva prisen blir?

    Rita Hustad

    ReplyDelete
  2. Du har så utrolig mye fint her!skulle ønske jeg var rik,da hadde jeg kjøpt rubbel og bit hihi..god helg!klem

    ReplyDelete
  3. Troppo bello!Troppo shabby!FAVOLOSO!Rosetta

    ReplyDelete
  4. Hei Nina.
    Prøver her siden fb sliter "litt", og jeg ikke har hørt noe via mail. Meldte min interesse til å kjøpe lysekronen til halv pris, og lurer da på om du har solgt den?


    Mvh
    Laila Skogeng

    ReplyDelete
  5. Her var det mye fint! :)
    ha en god helg :)

    ReplyDelete
  6. Ka koste den hylla mr tolv rom? Den va fin, men klare ikke lese prisen i hjørnet på den..

    ReplyDelete
  7. Koselig med ny blogg og flotte bilder. Rett før vi reiser avgårde til Oslo i konfirmasjonen til Max, barnebarnet vårt. Blir travle dager, og mandag returnerer vi, tilbake til Spania. Håper vi får se et bilde av deg i bunad. Det hadde vært flott. Ha en strålende helg.
    Klem fra Kirsten R.

    ReplyDelete
  8. Rita: La prisen like godt ut her!
    PS Prisen på den doble er vel 698,-
    Laila: Lysekronen ble bortlovet TVERT, og pengene har nok kommet inn på min konto i dag. Beklager den. (syns den har hengt i butikken min en evighet! ;) )
    Lemi: Hylla med 12 rom mener jeg koster 859,- (ikke helt sikker, mange hundre priser i hodet)

    ReplyDelete
  9. Og jeg er tom for enkle vegglamper nå....

    ReplyDelete
  10. Kjedelig det med facebook d men får håpe det ordner seg snart :)
    Ja grunnmur er kanskje lurt, jeg får høre med han andre på hva han tror :)

    Fine de lampene :) Lyst på sånne jeg også :)

    ReplyDelete
  11. Er på jakt etter kunstige snøklokker, vet du hvor jeg kan få tak i??

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)